اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

13 آبان نماد شکست استکبار مقابل ایران است

یک کارشناس سیاسی و فرهنگی با بیان اینکه 13 آبان نماد شکست استکبار جهانی مقابل ایران است، گفت: امروز برخی افراد جامعه تلاش می‌کنند که تسخیر لانه جاسوسی را یک اشتباه بزرگ معرفی کنند، در حال که این اتفاق افتخار بزرگی برای کشور ما و مبنایی برای موفقیت‌های بعدی و مقابله با نفوذ غرب به شمار می‌آید.

13 آبان نماد شکست استکبار مقابل ایران است

مجید تسنیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: در این روز دانشجویان به سفارت آمریکا در ایران رفته و این  سفارت را که محلی برای اقدامات جاسوسی این کشور بود، تسخیر کردند.

وی بیان کرد: این اقدام دانشجویان از ارزش و اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود به نحوی که امام خمینی(ره) طی پیامی این حرکت را انقلاب دوم و بزرگ‌تر از انقلاب اول نامیدند.

تسنیمی اضافه کرد: دولت آمریکا همواره علیه ایران توطئه‌ها و فتنه‌های بسیاری را طراحی کرده تا کشور ما را تحت فشار قرار دهند ولی تاکنون موفق نبوده و نخواهند بود.

این فعال سیاسی و فرهنگی با بیان اینکه 13 آبان نماد شکست استکبار جهانی مقابل ایران است، گفت: امروز برخی افراد جامعه تلاش می‌کنند که تسخیر لانه جاسوسی را یک اشتباه بزرگ معرفی کنند و اهمیت آن را کمرنگ نشان دهند ولی این اتفاق افتخار بزرگی برای کشور ما  و مبنایی برای موفقیت‌های بعدی و مقابله با نفوذ غرب به شمار می‌آید.

متولیان امر اهمیت 13 آبان را تبیین کنند

وی ابراز کرد: اکنون متولیان امر و اصحاب رسانه وظیفه دارند که 13 آبان را با استفاده از راهکارهای نوین مانند تولید مستند، کلیپ و چاپ کتاب برای نسل امروز و آینده تبیین کنند تا آن‌ها در جریان اتفاقات رخ داده در این روز قرار گیرند.

تسنیمی اضافه کرد: همچنین اسناد جاسوسی ایالات متحدۀ آمریکا و اقدامات آن‌ها علیه ملت ایران باید در دروس دانش آموزان ما نیز قرار گرفته و در مدارس به نسل جدید منتقل شود.

کارشناس امور فرهنگی قزوین گفت: اگر مسؤولان در تبیین 13 آبان ماه اقدامات ویژه‌ای انجام ندهند دشمنان با استفاده از شگردهای شیطانی خود در جهت تحریف آن بر خواهند آمد.

13 آبان نشان مخالفت جدی ما با سیاست‌های جنایتکارانۀ آمریکا است

وی اظهار کرد: گرامیداشت 13 آبان فقط آتش زدن پرچم آمریکا نیست بلکه نشاندهنده مخالفت جدی ایران با جنایت‌های سران این کشور است که علیه مسلمانان انجام می‌دهند.

تسنیمی با اشاره به اینکه راهپیمایی 13 آبان ماه امسال با شعار"استکبارستیزی سرآغاز افول آمریکا"‌ برگزار می‌شود، اظهار کرد: این راهپیمایی با توجه به سیاست‌های خصمانۀ اخیر دشمنان باشکوه‌تر برپا شد تا دشمنان به مقاومت مردم غیور ایران پی‌ببرند.

این فعال فرهنگی و سیاسی یادآور شد: قشر جوان  جامعه بیش از دیگران در راهپیمایی 13 آبان حضور می‌یابند که این نشان می‌دهد که در افکار مردم ایران چه می‌گذرد و همین عصبانیت دشمنان را دوچندان خواهد کرد.

وی بیان کرد: دشمنان بویژه آمریکا قبل از تشکیل انقلاب اسلامی با ایران دشمنی داشتند، جنایت‌هایی در کشور ما مرتکب شدند و همواره نیز تلاش می‌کردند در جهت منافع خودشان از این کشور منفعت ببرند.

تسلیمی ادامه داد: دشمنی آمریکا علیه ایران هیچ‌گاه تمام نمی‌شود به همین دلیل قشرهای مختلف جامعه باید نسبت به دسیسه‌های شوم آن‌ها آگاه باشند و با اطاعت از ولایت‌فقیه نقشه‌های‌شان را خنثی کنند.

انتهای پیام/77009

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول