اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

استاندار اصفهان: برخی مدیران استان رسانه‌ گریز هستند

استاندار اصفهان گفت: مدیران کل استان‌ عملکرد خوبی دارند اما به نقش خبرنگاران واقف نیستند، اما خبرنگاران به خوبی وظایف خودشان را در جهت اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها انجام می‌دهند.

استاندار اصفهان: برخی مدیران استان رسانه‌ گریز هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان عباس رضایی، بعد از ظهر امروز در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های الکترونیک استان اصفهان اظهار کرد: در میان جوانان استعدادهای خوبی در حوزه رسانه‌های الکترونیک وجود دارد و این جشنواره باید به سمت سنجش همین استعدادها برود.

تحریم ناعادلانه از زبان سفیر فرانسه

استاندار اصفهان با اشاره به تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی عنوان کرد: سفیر فرانسه در دیدار امروز دو یا سه بار از عبارت تحریم ناعادلانه استفاده کرد و در حقیقت این تحریم‌ها خلاف جوانمردی است؛ اما رسانه‌ها در همین شرایط نیز برای پیشبرد کشور تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به صحبت های خودش در روز خبرنگار اضافه کرد: مطبوعات رکن چهارم دموکراسی هستند و تاکنون هیچ شکایتی از هیچ رسانه‌ای نکرده و نخواهم کرد اما اهالی رسانه نیز باید تقوای رسانه‌ای داشته باشند.

رضایی عنوان کرد: در شرایطی که تمام نظام سلطه در برابر حکومتی الهی ایستاده مشکل بر سر جناح‌بندی سیاسی نیست و به جای برخی در تیترها باید به دنبال تزریق امید واقع بینانه در مردم بود.

استاندار اصفهان با تأکید بر اینکه جریان‌سازی فرهنگی در رسانه نباید کم‌رنگ شود، گفت: در کنار انعکاس اخبار باید فضای تبادل آرا نیز فراهم شود چراکه رسانه‌ها بازوهای پیشرفت و توسعه جامعه هستند.

وی ابراز کرد: اصفهان مهد فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است و این که در زمان دیدار هفتگی با تولیدکنندگان به این مراسم آمده‌ام نشان از اهمیتی است که به جایگاه خبرنگاران می‌دهم.

رضایی افزود: مدیران کل استان‌ عملکرد خوبی دارند اما به نقش خبرنگاران واقف نیستند، اما خبرنگاران به خوبی وظایف خودشان را در جهت اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها انجام می‌دهند.

انتهای پیام/63113/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول