اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

چارت سازمان‌های شهرداری پست مشاور ندارد

شهردار زنجان از انتخاب یکی از کارکنان شهرداری به عنوان شهردار منطقه 4 خبر داد و گفت: تغییرات شهرداری در همین حد است و دیگر تغییر مدیریتی نداریم.

چارت سازمان‌های شهرداری پست مشاور ندارد

مسیح‌الله معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان در ارتباط با آخرین تغییرات مدیریتی شهرداری زنجان اظهار کرد: با توجه به انتصاب شهردار منطقه 4 زنجان به عنوان معاون استاندار، بر آن شدیم که جایگزین وی را انتخاب کنیم.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه شهردار منطقه 4 از بین کارکنان شهرداری انتخاب شده است، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که طی همین هفته این شخص معرفی شود.

وی در پاسخ به سوالی در ارتباط با سایر تغییرات شهرداری زنجان نیز گفت: قرار نیست تغییری در شهرداری رخ دهد، انتصابات در حد همین شهرداری منطقه 4 است و هرآنچه خارج از مجموعه بیان می‌شود، گمانه‌زنی است و صحت ندارد.

معصومی همچنین در ارتباط با فعالیت اشخاصی به عنوان مشاور در شهرداری زنجان نیز گفت: در چارت سازمانی شهرداری پنج پست مشاور برای شخص شهردار تعیین شده است که ما این افراد را از داخل خود مجموعه و برای همفکری بهتر در انجام امور انتخاب کرده‌ایم.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه انتصاب مشاور زمانی درست است که در چارت سازمانی پیش‌بینی شده باشد، گفت: اگر در چارت سازمانی عنوان مشاور نباشد، حق ابلاغ زدن در این ارتباط را نداریم و البته این موضوع را هم باید تأکید کنیم که در چارت سازمان‌های تابعه شهرداری پست مشاور وجود ندارد.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول