اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

امسال 20 هزار شغل جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: امسال ایجاد 60 هزار شغل ناخالص با ریزش 40 هزار شغل را برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در پایان سال 20 هزار شغل خالص در استان ایجاد شود.

امسال 20 هزار شغل جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هدایت حاتمی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم با حمایت کارآفرینان، تولیدکنندگان و فعالان عرصه تولید در راستای توسعه اقتصادی استان گام برداریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه ادامه داد: امسال در سند جامع اشتغال استان ایجاد 60 هزار شغل ناخالص با ریزش 40 هزار شغل را برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در پایان سال 20 هزار شغل خالص در استان ایجاد شود.

وی با دعوت از کارآفرینان و ایده‌پردازان برای تحقق کاهش نرخ بیکاری استان، افزود: گسترش مشاغل خرد به‌عنوان راهکاری برای ایجاد فرصت‌های شغلی یکی از راهکارهای ایجاد اشتغال در شرایط فعلی است.

حاتمی به سهم بیشتر جهاد کشاورزی در ایجاد شغل برای جوانان اشاره و بیان کرد: عملکرد دستگاه‌های استان در حوزه اشتغال رصد می‌شود.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری استان در حال کاهش است، افزود: در نیمه نخست امسال اقدامات خوبی را برای کاهش نرخ بیکاری استان انجام دادیم به طوری که از جایگاه نخست بیکاری، در تابستان امسال به جایگاه ششم رسیده‌ایم.

این مقام ارشد اقتصادی استان کرمانشاه به تاکید مدیریت ارشد استان برای تقلیل نرخ بیکاری به میزان سه درصد اشاره کرد و گفت: برای تحقق این مهم نیازمند همت جمعی برای اجرای طرح‌های پیش‌بینی شده، هستیم.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول