اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مخاطرات جریان نفوذی در کشور ملموس است

نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: در حال حاضر مخاطرات جریان نفوذی در جای‌جای مختلف کشور ملموس و مشهود است و مردم با آن گریبان‌گیر هستند و نتیجه آن کارشکنی‌ها در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌های مهم کشور است.

مخاطرات جریان نفوذی در کشور ملموس است

علی‌اکبر کریمی در گفت‌وگو با فارس در خصوص پیام حماسی روز ۱۳ آبان اظهار داشت: در روز ۱۳ آبان ماه خاطرات ماندگاری هم پیش از انقلاب و هم پس از انقلاب در سال ۵۸ که لانه جاسوسی توسط دانشجویان انقلابی و پیرو خط امام راحل تسخیر شد، رقم خورد.

وی افزود: امام خمینی‌(ره) نیز در پیامی این حرکت را انقلاب دوم نامیدند چراکه افشای ماهیت سیاسی و توطئه آمریکا یکی از الطاف بزرگ الهی بود و پرونده این مرکز بزرگ جاسوسی بسته شد این حرکت دانشجویان معترض، خشم آمریکایی‌ها را برانگیخت و آنها که ناتوان از درک ملتی استقلال‌طلب و آزادی‌خواه بودند، دست به اقداماتی بر ضد جمهوری اسلامی ایران زدند که تاکنون در نیل به اهداف شوم خود ناکام مانده‌اند و این آرزو بر دلشان خواهد ماند.

نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در خانه ملت با اشاره به دیگر پیام حماسی روز ۱۳ آبان گفت: یکی دیگر از مباحث افشای جریان نفوذ داخل ارکان انقلاب بود و چهره‌های جدیدی همچون عوامل سازمان سیا در داخل کشور رخنه کرده بودند شناسایی شدند که اسناد لانه جاسوسی مبین این توطئه بود.

کریمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری نیز در خصوص یوم‌الله ۱۳ آبان بیان کرد: در حال حاضر مخاطرات جریان نفوذی در جای‌جای مختلف کشور ملموس و مشهود است و مردم با آن گریبان‌گیر هستند و نتیجه آن کارشکنی‌ها در تصمیم سازی و تصمیم‌گیری‌های مهم کشور است.

وی تأکید کرد: باید مردم، نخبگان و نیروهای انقلابی با بصیرت و هوشیاری خود، این جریان‌های نفوذی را بشناسند، همان‌گونه که سپاه پاسداران توانست با زیرکی مهره‌های رسانه‌ای استکبار را شکار کند و اطلاعات ذی‌قیمتی را از این مهره‌های آمریکا به دست آورده و در زمان مناسب خود به اطلاع عموم مردم می‌رساند.

 نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در خانه ملت خاطرنشان کرد: روز ۱۳ آبان یادآور حماسه بزرگ دیگری در کشور و گرامیداشت شهدای دانش‌آموز است که باید مردم و مسؤولان باشکوه بیشتری نسبت به سال‌های گذشته در این راهپیمایی شرکت کرده و وفاداری خود را به نظام و انقلاب به جهانیان نشان دهند و به دشمنان یادآور شوند استوارتر از همیشه به مسیر خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول