اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حفاظت و حراست از کشور یک وظیفه همگانی است

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه همه افراد وظیفه حراست و حفاظت از کشور را دارند، گفت: مصداق این موضوع حضور در مراسمات ملی است که امروز ملت آگاه، برای حفظ آرمان‌های انقلاب و پیروی از راه شهیدان در یوم‌الله ۱۳ آبان به میدان می‌آیند.

حفاظت و حراست از کشور یک وظیفه همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، زنگ استکبارستیزی امروز در مدارس شهری و روستایی زنجان نواخته شد.

دانش‌آموزان زنجانی همگام با دیگر دانش‌آموزان در مدارس سراسر کشور قرار است، پس از به صدا درآمدن زنگ استکبارستیزی و برگزاری مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در راهپیمایی این روز شرکت کنند.

در این مراسم که با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در استان همراه بود، دانش‌آموزان با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و دست نوشت‌هایی با مضمون انزجار از آمریکا و سر دادن شعارهای ضد استکباری این روز را گرامی داشتند.

امام جمعه زنجان در این مراسم ضمن تبریک یوم‌الله ۱۳ آبان اظهار کرد: ۴۰ سال است که دشمنان توطئه‌های خود را علیه کشور گسیل کرده‌اند اما راه به جایی نبرده‌اند.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی با اشاره به اینکه یکی از وظایف مسؤولان تشریح و تبیین این اقدامات کارشکنانه به دانش‌آموزان است، گفت: دانش‌آموزان باید با توطئه‌های دشمن آگاه شوند چون آنها آینده‌سازان کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه همه افراد وظیفه حراست و حفاظت از کشور را دارند، گفت: مصداق این موضوع حضور در مراسمات کشوری است که  امروز نیز ملت آگاه، بابصیرت و همیشه در صحنه ایران برای حفظ آرمان‌های انقلاب و پیروی از راه شهیدان در یوم‌الله ۱۳ آبان به میدان می‌آیند تا بار دیگر عظمت خود را به رخ جهانیان بکشند.

گفتنی است، زنگ استکبارستیزی شهر زنجان در دبیرستان شاهد امام حسین (ع) نواخته شد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول