اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آخرین خبرها از پرونده قضایی سهامدار بخش خصوصی ایران ترانسفو

رئیس کل دادگستری استان زنجان از رسیدگی به پرونده سهامدار بخش خصوصی ایران ترانسفو خبر داد و گفت: دو مدیر بازدشت شده در زنجان هم با تودیع قرار وثیقه آزاد شده‌اند.

آخرین خبرها از  پرونده قضایی سهامدار بخش خصوصی ایران ترانسفو

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اسماعیل صادقی‌نیارکی در حاشیه راهپیمایی 13 آبان‌ماه شهر زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلاتی که سهامدار خصوصی شرکت ایران ترانسفو برای این بنگاه اقتصادی مهم استان به وجود آورده بود، اظهار کرد: به لحاظ اهمیت این واحد صنعتی برای اشتغال و تولید در استان، جلساتی را برای حل این مشکل برگزار کردیم. 

رئیس کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر اینکه جلسات برگزار شده برای حل مشکلات بین ایران ترانسفو و سهامدار خصوصی افاقه نکرد، گفت: برای حل مشکل و پیشگیری از اتفاقات بعدی، برای وی  پرونده قضایی تشکیل و وی دستگیر شد.

وی افزود: پرونده قضایی تشکیل شده برای سهامدار خصوصی شرکت ایران ترانسفو برای حل مشکل در مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

صادی‌نیارکی در پاسخ به سوالی در مورد بازداشت موقت دو مدیر استانی و سپس آزاد شدن آن‌ها گفت: برای هر دو مدیر قرار بازداشت موقت صادر شده بود و قرار وثیقه پذیرفته نشد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه با اعتراض بازداشتی‌ها به دادگاه کیفری، این دادگاه  برگزار و بازداشت موقت آن‌ها تبدیل به قرار وثیقه شده است، افزود: با تودیع وثیقه مدیران بازدداشتی از زندان آزاد شده‌اند و پرونده‌ها در حال رسیدگی است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد پرونده دو نماینده مجلس شورای اسلامی استان زنجان گفت: این پرونده در تهران رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/73004/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول