اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مذاکره با آمریکا غیر از ضرر و زیان چیزی ندارد

امام جمعه شهرضا گفت: امروز با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی دنیا به این نتیجه می‌رسد که مذاکره با آمریکا و تعامل با او غیر از ضرر و زیان چیزی ندارد.

مذاکره با آمریکا غیر از ضرر و زیان چیزی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سید نعمت‌اله صالح ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 13 آبان شهرضا با بیان این‌که این روز، روز مهمی در تاریخ کشور محسوب می‌شود، اظهار داشت: در 13 آبان خوی پوشالی آمریکا به عنوان یک قدرت جهانی به زیر کشیده شد.

امام جمعه شهرضا با بیان این‌که 40 سال است که دشمنان را علیه کشورمان توطئه می‌کنند اما راه به جایی نبرده‌اند، افزود: دانش‌آموزان باید با توطئه‌های دشمن آگاه شوند چون آن‌ها آینده‌سازان کشور هستند.

وی با بیان این‌که امام (ره) به ملت آموخت در مقابل بزرگ‌ترین ظالم و ستمگر زمان آمریکا هیچ سستی و هیچ تردیدی به خود راه ندهید، گفت:‌ آمریکا در پرونده خود جز جنایت و ظلم به ملت‌ها ندارد و هیچ نقطه مثبتی نمی‌توانید در دولت آمریکا پیدا کنید و قبل از انقلاب هم به ملت ما ظلم می‌کرد.

صالح با بیان این‌که به فرموده رهبر معظم انقلاب ریشه ظلم و ستم آمریکا با ایران باز می‌گردد به سال 1332، همان زمان که می‌خواست ثروت ملی این کشور را به نفع خود ببرد و این ملت را تحت سلطه خود قرار دهد، بیان کرد: امام (ره) انقلاب را ایجاد کرد و ملت ایستادگی کرد.

امام جمعه شهرضا با تأکید بر این‌که در نخستین سال 40 سالگی دوم انقلاب شور و نشاط انقلابی را در بین جوانان مشاهده می‌کنیم، تصریح کرد: امروز به دنبال این اجتماع در کل کشور، دنیا می‌فهمد که حرف ملت ایران و نسل جوان ما چیست، امروز با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی دنیا به این نتیجه می‌رسد که مذاکره با آمریکا و تعامل با او غیر از ضرر و زیان چیزی ندارد.

وی با بیان این‌که مسؤولیتی بزرگی امروز بر دوش همه است به ویژه بر عهده دبیران، معلمان و مسؤولان ادامه داد: مسؤولان باید بدانند خباثت آمریکا دائما در وجود او است و آگاه کردن نسل امروز با جنایت‌های گذشته آمریکا و تاریخ آن یک امر لازم و ضروری است.

صالح با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب بسیار گلایه داشتند از این‌که چرا اسناد لانه جاسوسی در کتاب‌های دانش‌آموزی ثبت نشده است، عنوان کرد: دانش‌آموزان باید با ماهیت ستمگری آمریکا آشنا شوند، این یک وظیفه ملی و جدی برای همه است.

امام جمعه شهرضا با تأکید بر این که یکی از عوامل بسیار مهم و تاثیرگذار در تثبیت و حفظ انقلاب و  نظام تسخیر لانه جاسوسی بود، اضافه کرد: حضرت امام (ره) از آن به عنوان انقلاب دوم و انقلابی بزرگ‌تر از انقلاب اول یاد کردند.

وی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب فرمودند، مشکلات اقتصادی مردم را هر روز گره نزنید یک روز به برجام روز دیگر به اروپا و فرصت‌ها یکی یکی از دست می‌رود، خاطرنشان کرد: کار دشمن این است که زمان را از ما بگیرد و توطئه‌ها را ادامه دهد، امروز روزی نیست که بخواهیم با آمریکا و هم پیمانانش مذاکره کنیم، این مذاکرات فقط ضرر و زیان برای ملت دارد.

به گزارش فارس، در این مراسم که با حضور مسؤولان شهرستان شهرضا، اقشار مختلف مردم و دانش‌آموزان و دانشجویان همراه بود، دانش‌آموزان با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و دست نوشت‌هایی با مضمون انزجار از آمریکا و سر دادن شعارهای ضد استکباری این روز را گرامی داشتند.

انتهای پیام/63101/ص30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول