اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

آمریکایی‌ها هیچگاه خیری برای مردم ما نخواسته‌اند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در دیدار رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: آمریکایی‌ها هیچگاه خیری برای مردم ما نخواسته‌اند و مذاکره با آمریکا کار غلطی است.

آمریکایی‌ها هیچگاه خیری برای مردم ما نخواسته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا اظهار کرد: در 13 آبان سه نسل متفاوت با یکدیگر تجمیع می‌شوند که امام خمینی (ره) و یارانشان، دانشجویان و دانش آموزان هستند که نشان دهنده نقش همه اقشار در وقایع مهم این روز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست.

وی بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ارزش و جایگاه ویژه‌ای برای دانش آموزان قائل هستند و آنها را همانند اساتید و مدرسین دانشگاه خطاب می‌کنند که گویای اثرگذاری این قشر در جامعه است.

امام جمعه قزوین با اشاره به دیدار روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی با هزاران نفر از دانشجویان و دانش‌آموزان یادآور شد: روز گذشته رهبر فرزانه انقلاب بار دیگر تأکید کردند که مذاکره با آمریکایی‌ها بیهوده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: مسئولان نباید حل مشکلات را در مذاکره با آمریکا بدانند چرا که همه دیدند آنها هیچگاه بر عهد و پیمان خود استوار نیستند و هیچ خیری برای مردم ما نمی‌خواهند.

وی ظرفیت های کشور را برای دست‌یابی به رشد و توسعه پایدار، بسیار بالا دانست و تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا با تکیه به ظرفیت‌های داخلی و نیروهای جوان، متخصص و با انگیزه به توسعه و پیشرفت پایدار در بخش‌های مختلف دست یابیم و هیچگاه نگاهمان به آمریکا و غرب نباشد.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا نیز در این دیدار بیان کرد: متأسفانه برخی همچنان چشم به مذاکره دوخته‌اند و گمان می‌کنند برای حل مشکلات باید با آمریکایی‌ها مذاکره کرد.

وی افزود: رهبری بارها فرموده‌اند که مذاکره با آمریکا هیچ نتیجه‌ای ندارد و همه باید به این اصل مهم توجه کنند تا کشور دچار خسارت نشود.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول