اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

خسارت سیل به 150 واحد مسکونی روستای تیله نو و لمراسک گلوگاه

براساس اعلام دهیار روستای تلیه نو و لمراسک گلوگاه 150 واحد مسکونی در این دو روستا براثر سیل دچار خسارت شدند.

خسارت سیل به 150 واحد مسکونی روستای تیله نو و لمراسک گلوگاه

 مهدی قربانیان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس، در ارتباط با میزان خسارت به روستای تیله‌نو گلوگاه، اظهار کرد: جاده روستا تخریب شده و عملیات‌آور برداری در حال انجام است.

وی با اعلام اینکه تاکنون 75 واحد مسکونی در روستا دچار خسارت شده است، افزود: خسارت‌ها در حد آبگرفتگی منازل و دیوارهای واحد مسکونی است.

دهیار روستای تلیه‌نو با اعلام اینکه بیشترین خسارت به روستای ما در حوزه اراضی کشاورزی ایجاد شده است، گفت: اراضی کلزا و سبزیجات به شدت تخریب شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به از بین رفتن دانه‌های لوبیا روغنی 200 هکتار در منطقه، تصریح کرد: هزار و 500 هکتار اراضی کلزاکاری شده و سبزیجات به دچار سیل‌زدگی شدند.

دهیار روستای تلیه‌نو با اعلام اینکه برای پاکسازی اراضی کشاروزی نیاز به ادوات و لوازم است، خاطر نشان کرد: از زمان بروز سیل شاهد حضور مسؤولان امر هستیم و انتظار داریم که این رفت و آمدها تا قرار گرفتن در شرایط مطلوب ادامه داشته باشد.

 

به گزارش فارس، آمارهای بنیاد مسکن برای برآورد خسارت سیل هنوز جمع‌آوری نشده است، مدیرکل بنیاد مسکن مازندران گفت: پس از دریافت آمار کلی در این ارتباط صحبت می‌کنم.

از روستای لمراسک در منطقه گلوگاه خبر می‌رسد که تاکنون 75 مورد خسارت ساختمانی ثبت شده است.

ساعدی دهیار این روستا در گفت‌وگوی کوتاه با خبرنگار فارس اعلام کرد که دو واحد مسکونی به کلی تخریب شده است و عملیات‌ آواربرداری در منطقه ادامه دارد.

انتهای پیام/86004/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول