اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

رضایت مردم خراسان شمالی از نیروی انتظامی افزایش داشته است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان شمالی از افزایش رضایت مردمی از نیروهای انتظامی استان خبر داد و گفت: تلاش‌ها خوب است اما ایده آل نیست و نیروهای انتظامی به‌عنوان نخستین نیروهای حاضر درصحنه جرم باید حفاظت و رعایت از کرامت انسانی را لحاظ کنند.

رضایت مردم خراسان شمالی از نیروی انتظامی افزایش داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد مسلم محمدیاران صبح امروز در آیین معارفه فرماندهی انتظامی مرکز خراسان شمالی با اشاره به استقرار نظم و امنیت در بجنورد اظهار کرد: ازجمله وظایف نیروی انتظامی تأمین امنیت و آسایش فردی و اجتماعی است که از منظر رهبر انقلاب پلیس خوب، پلیس مقتدر است.

وی اقتدار را در برخورد با اراذل‌واوباش و متعرضان به جان، مال و ناموس مردم دانست و افزود: مجموعه نیروی انتظامی در شهرستان‌ها همچون پاسگاه‌ها و گشت‌های انتظامی در منظر مردم است و عملکرد آنها به‌پای تمام نیروهای مسلح و نظام نوشته می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان شمالی از وجود برخی از محدودیت‌ها در امکانات نیروی انتظامی خبر داد و گفت: علی‌رغم وجود این محدودیت‌ها اما تأمین نظم و امنیت مرکز استان در تمام تجمعات و اغتشاشات نمونه بارز عملکرد مناسب نیروی انتظامی است.

وی عدم آسیب به اموال عمومی در اغتشاشات دی‌ماه ۹۶ را نشانه‌ای از مدیریت نیروی انتظامی مرکز استان بیان کرد و ادامه داد: حضور درصحنه نیروهای انتظامی بجنورد باعث شد تا مدیریت مناسبی در آن روزها و اتفاقات انجام شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان  در ادامه به برخورد با ناقضین حقوق مردم تأکید کرد و گفت: مردم انتظار دارند تا صیانت و حفاظت از حقوق شهروندی رعایت شود.

وی افزود: گشت‌ها و نیروهای انتظامی به‌عنوان نخستین نیروهای حاضر درصحنه جرم باید حفاظت و رعایت از کرامت انسانی را لحاظ کنند.

یاران در انتها از ارتقا اعتماد مردم به نیروی انتظامی خبر داد و گفت: تلاش‌های خوبی در نیروی انتظامی بجنورد انجام‌شده اما ایده آل نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول