اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

بدناروک: نگران شرایط فیاضی هستم/ زمان زیادی برای ریکاوری نداریم

سرمربی تیم والیبال بدزین لهستان گفت: از شرایطی که دریافت کننده ایرانی ما دارد نگران و ناراحت هستم.

بدناروک: نگران شرایط فیاضی هستم/ زمان زیادی برای ریکاوری نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم والیبال بدزین در هفته سوم رقابت‌های لیگ لهستان در اولین حضور پوریا فیاضی، دریافت کننده ایرانی خود مقابل زاویرچه قرار گرفت. در این مسابقه یاران فیاضی با نتیجه 3 بر یک نتیجه را به حریف خود واگذار کردند. پوریا فیاضی که نخستین حضورش در ترکیب تیم بدزین را تجربه می‌کرد در این مسابقه توانست 5 امتیاز برای تیمش کسب کند. او در اواسط مسابقه به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین مسابقه شد.

جاکوب بدناروک، سرمربی تیم والیبال بدزین لهستان درمورد شرایط پوریا فیاضی اظهار داشت: فیاضی در هفته سوم، نخستین بازی‌اش را برای ما انجام داد، اما در اواسط بازی به دلیل گرفتگی پایش مجبور به ترک زمین شد. ما زمان زیادی برای ریکاوری نداریم و فیاضی باید زودتر به شرایط ایده‌آل برسد. 

وی ادامه داد: از فیاضی انتظار نداشتم که در تمام زمان بازی در ترکیب قرار بگیرد، اما توقع هم نداشتم که در ست دوم دچار گرفتگی از ناحیه پا شده و زمین را ترک کند. به نظر می‌رسد او هنوز 100درصد آماده نیست؛ ما از این موضوع نگران و ناراحت هستیم. ضمن اینکه فیاضی خیلی دیر به ما اضافه شد.

تیم والیبال بدزین با قبول 3 شکست در پلاسلیگا، همچنان بدون امتیاز در جایگاه سیزدهم لیگ 14 تیمی قرار دارد. این تیم فردا شب از سری بازی‌های هفته سیزدهم میزبان یاستربسکی است.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول