اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کیانی: یک فینال 6 امتیازی را بردیم/ امسال قهرمانی را به اصفهانی‌ها هدیه می‌دهیم

بازیکن تیم سپاهان گفت:‌ما امروز یک فینال 6 امتیاز را بردیم و خدا را بابت این مسئله شاکرم.

کیانی: یک فینال 6 امتیازی را بردیم/ امسال قهرمانی را به اصفهانی‌ها هدیه می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی کیانی در مورد بازی و برد مقابل تراکتور گفت: می‌دانستیم بازی خیلی سختی داریم چرا که تراکتور تیم خیلی خوبی است و بازیکنان خوبی هم دارد اما ما دو بازی قبل را مساوی کرده بودیم و امروز هم قسم شدیم که این بازی را ببریم. بازی امروز یک فینال بود و ما یک فینال را پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: خدا امروز به ما کمک کرد و یک بازی 6 امتیازی را بردیم. توانستیم محکم‌تر از قبل در صدر جدول بمانیم. ما شایسته قهرمانی هستیم اما کمی بدشانسیم اما اگر توپ‌های ما وارد گل شود شرایط فرق می‌کند، در دو بازی قبل توپ‌های ما وارد دروازه نشد، ما با همه قدرت کار می‌کنیم تا دل هوادارانمان شاد شود و امیدوارم امسال جام را به مردم خوب اصفهان تقدیم کنیم.

بازیکن تیم سپاهان در باره اینکه پیش از این از تراکتوری‌ها ناراحت شده بود اما امروز به سمت آنها رفت، گفت: این وظیفه من بود که مهمان‌نوازی را به جا بیاورم. من 11 سال نان و نمک مردم تبریز را خوردم و بچه‌های من آنجا به دنیا آمدند. اینها را فراموش نمی‌کنم هر چند از چند نفر ناراحت بودم اما وظیفه من بود به سمت آنها بروم.

 محمدرضا حسینی نیز در خصوص برد مقابل تراکتور اظهار داشت: خدا را شکر بازی سختی را مقابل تیمی بزرگ برنده شدیم. از همه هواداران ممنون هستیم که روز زیبایی را برای ما رقم زدند. بیشترین سهم در برد امروز متعلق به هواداران ماست و از آنها ممنونم. 

وی درباره اینکه چه زمانی تبدیل به بازیکنی که در ذوب‌آهن بود می‌شود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز هم خودم و هم سپاهان وضعیت خوبی داشتیم اما بالاخره در بدترین موقع فصل و در حالی که بازی‌های پیش فصل را خوب انجام می‌دادم مصدوم شدم و به همین خاطر دو ماه نبودم. اما خوشبختانه هفته به هفته به شرایطم برمی‌گردم و به همین دلیل از مسئولان و هواداران که خیلی به من امیدواری دادند ممنون هستم. آنها می‌دانستند که من روزی به شرایطی که باید برسم، می‌رسم. امروز سعی کردم که شرایط خوبی داشته باشم و فکر می‌کنم تا حدودی به شرایط خوبی که داشتم نزدیک می‌شوم. 

حسینی تصریح کرد: وظیفه من این است که پاس گل ارسال کنم و اگر موقعیتی پیش آمد گل هم بزنم اما خوشحالم که امروز برای سپاهان مؤثر بودم.

انتهای پیام/63086/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول