اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

صلابت رهبری و حضور قدرتمند مردم رمز اقتدار ایران اسلامی است

استاندار همدان گفت: صلابت رهبری نظام و حضور عزتمند و قدرتمند مردم را باید قدر بدانیم چرا که اگر نبود ما شرایط پرافتخار امروزی را نداشتیم.

صلابت رهبری و حضور قدرتمند مردم رمز اقتدار ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدسعید شاهرخی امشب در همایش تجلیل از خادمان حسینی همدان با بیان اینکه هدف از تشکیل این جلسه قدردانی از خادمان امام حسین(ع) در محرم و صفر است که ارزش‌های عاشورا را زنده‌ نگاه داشتند اظهار کرد: خادمان حسینی فرهنگ شهادت، ایثار، ازخودگذشتی و اهداف امام حسین(ع) را در جامعه به خوبی به نمایش گذاشتید.

وی با اشاره به اینکه در اربعین مردم استان به خوبی از زائران امام حسین(ع) پذیرایی کردند افزود: ستاد اربعین در 10 شهرستان به همت همه دستگاه‌های اجرایی، سپاه پاسداران و بسیج تشکیل و خدمات ارزنده‌ای ارائه شد.

استاندار همدان با بیان اینکه ۸۶ ایستگاه صلواتی در استان برپا شد تصریح کرد: ۲ هزار نفر خادمان زائران بودند و ۶۹ هزار نفر به عنوان زائر در سامانه ثبت کردند.

وی با اشاره به اینکه ۲.۵ میلیون نفر در محورهای مواصلاتی استان تردد صورت گرفته است ادامه داد: موکب‌های مسیر عظمتی بی‌نظیر را رقم زده بودند و یک‌هزار و ۴۰۰ مسجد با اجرای برنامه‌های فرهنگی به نشر فرهنگ عاشورایی پرداختند.

شاهرخی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها در کنار مردم بودند و یک دوستی و همکاری شکل گرفته بود خاطرنشان کرد: ما با تأسی از همین فرهنگ برادری و خدمت به مردم در استان دو اولویت را در دستور کار قرار دادیم.

وی با اشاره به اینکه وقتی که در اختیار ماست باید صرف خدمت به مردم شود گفت: این وقت امانتی است که باید صرف خدمت به مردم کنیم و باقی آن خیانت است.

استاندار همدان با بیان اینکه همه به دنبال جلوگیری از حاشیه‌سازی و خدمت بیشتر به مردم است اظهار کرد: صلابت رهبری نظام و حضور عزتمند، قدرتمند مردم را باید قدر بدانیم چراکه اگر نبود ما شرایط پرافتخار امروزی را نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه مردم ولی‌نعمت ما هستند و باید با این نگاه به مردم خدمت کنیم افزود: توجه به خواست و نیاز مردم اولویت ماست که یکی از ضرورت‌های جامعه ما معیشت و اشتغال مردم به ویژه جوانان است.

شاهرخی با بیان اینکه همه توجه ما ایجاد شغل برای جوانان است تصریح کرد: برای رسیدن به این اهداف برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده و در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه تا شرایط عالی مسیر طولانی داریم ادامه داد: با توکل به خداوند متعال به این اهداف خواهیم رسید.

استاندار همدان با بیان اینکه ۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان همدان انجام شده است خاطرنشان کرد: اتفاقات و دستاوردهای استان را به طور مداوم به اطلاع عموم مردم خواهیم رساند.

انتهای پیام/89040/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول