اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بازداشتی‌های مدیران و کارکنان شهرداری رودهن به عدد ۱۷ رسید

در ادامه پرونده ساخت و سازهای غیرمجاز در رودهن دو پیمانکار و یک کارمند شهرداری رودهن در دام قانون گرفتار شدند و مجموع بازداشتی ها به ۱۷ نفر رسید.

بازداشتی‌های مدیران و کارکنان شهرداری رودهن به عدد ۱۷ رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از رودهن، دو ماهه پیش بود که رئیس حوزه قضایی رودهن از دستگیری سه نفر  از کارمندان جزء شهرداری رودهن و دو کارت چاق کن  به دلیل دریافت روشوه و دست بردن در سند های دولتی در راستای ساخت و سازهای غیرمجاز در رودهن خبر داد.

تحقیقات ادامه داشت تا دو هفته بعد از این ماجرا  خبر دستگیری ۶ نفر دیگر از کارکنان و برخی مدیران واحد های شهرداری رودهن به تائید حوزه قضایی بخش رودهن در خبرگزاری فارس انتشار داده شد.

اما خبری که حدود یک ماهه پیش یعنی ۹ مهر ماه نشر داده شد همه را به نوعی شوکه کرد. شهردار و یکی از اعضای شورای اسلامی شهر رودهن بازداشت شدند.

در کنار شهردار و این عضو سابق چند تن از دیگر مدیران مالی، درآمد و... نیز با حکم قضایی بازداشت شدند تا عدد دستگیری ها به ۱۴ برسد.

پیگیری خبرنگار فارس مبنی بر این بود که پرونده ساخت و سازهای غیرمجاز در رودهن هم چنان در جریان است و احتمال این که برخی دیگر دستگیر شوند، بسیار زیاد است.

امروز منبع آگاهی از دستگیری سه نفر دیگر از شهرداری رودهن خبر داد که با پیگیری های انجام شده مشخص شد، بر خلاف انتشار برخی اخبار در دیگر رسانه ها، این سه نفر مدیر نبودند و یک کارمند و دو پیمانکار که با شهرداری قرار داد داشتند، جزء دستگیر شدگان بودند.

یکی دیگر از منابع آگاه در گفت و گو با خبرنگار ما عنوان کرد: افراد بازداشت شده به هیچ عنوان جزء مدیران نبودند و یک کارمند شهرداری بوده و دو نفری دیگر تنها برای پیمانکار شهرداری رودهن فعالیت می کردند و جزو کارکنان شهرداری رودهن نبودند. 

حال باید منتظر ماند تا مشاهده کنیم این پرونده به کجا می رسد. 

به گزارش فارس، در پرونده ساخت و سازهای غیرمجاز در رودهن تا کنون ۱۷ نفر بازداشت شده اند.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹/گ1/ث20/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول