اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواران حامی بیماران ام، اس در زنجان

مدیر عامل جمعیت حمایت از بیماران مبتلا به ام اس استان زنجان از برگزاری نخستین همایش بزرگ دوچرخه‌سواران حامی بیماران ام اس به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت در زنجان خبر داد.

برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواران حامی بیماران ام، اس در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به ام اس استان زنجان (امید) جمال وثوق با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری نخستین همایش دوچرخه‌سواران حامی بیماران مبتلا به ام، اس در زنجان، ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور در این همایش، هدف از برگزاری این همایش را شناساندن و معرفی مجتمع تخصصی، آموزشی درمانی و تحقیقاتی بیماران ام اس استان زنجان و همچنین اهمیت استفاده از وسیله نقلیه پاک اعلام کرد. 

مدیر عامل جمعیت حمایت از بیماران مبتلا به ام اس استان زنجان افزود: جمعیت امید (ام‌ اس) رویکرد خیریه‌ای دارد و همیشه با حمایت‌های ارزشمند خیرین توانسته است از ۹۵۰ بیمار مبتلا به ام اس حمایت کند که به منظور خدمات‌رسانی موثر، در سال ۱۳۹۴ اقدام به ساخت مجتمع تخصصی، آموزشی درمانی و تحقیقاتی بیماران ام‌، اس استان زنجان کرد.

وی با بیان اینکه امروز بعد از گذشت چهار سال بخشی از مجتمع در شرف بهره‌برداری قرار گرفته است، تصریح کرد: لازم است همه مردم زنجان این مجتمع را شناخته و گوشه‌ای از کار خیر و مهربانی خیرین را ببینند.

 وثوق ادامه داد: همایش دوچرخه‌سواری برنامه‌ریزی شده در هفته وحدت ویژه آقایان است و ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۱۹ آبان از پیاده‌راه سبزه‌میدان آغاز خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت حمایت از بیماران مبتلا به ام اس استان زنجان ادامه داد مقصد دوچرخه‌سواران پس از پیمودن مسیر، مجتمع امید در خیابان سرای امید است‌. 

وی ضمن اشاره به اینکه مراسم اختتامیه در مجتمع امید به همراه قرعه کشی و اهدای جوایز  خواهد بود، اذعان کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی مستلزم مشارکت و همکاری سایر ارگان‌ها است که در این رویداد نیز فرمانداری، اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان، هیأت دوچرخه‌سواری، صدا و سیمای مرکز زنجان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری، اداره کل آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان، سپاه انصارالمهدی، هیأت ورزش بیماران خاص و اهدای اعضا، راهور استان زنجان، نیروی انتظامی، بانک انصار و بیمه میهن، جمعیت امید را یاری کردند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول