اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تولید گل و گیاهان زینتی در آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی از اجرای طرح اصلاح، احیا و افزایش تولید گل و گیاهان زینتی به منظور افزایش بهره‌وری در تولید محصولات باغی خبر داد و گفت: همچنین طرح احیای تولید زعفران، قارچ و گیاهان دارویی نیز انجام می‌شود.

تولید گل و گیاهان زینتی در آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد

رسول جلیلی رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به برنامه‌های افزایش بهره‌وری در تولید محصولات باغی توسط این سازمان اظهار کرد: یکی از این برنامه‌ها، توسعه کشت در محیط‌های کنترل شده است.

وی تصریح کرد: همچنین طرح اصلاح، نوسازی و جایگزینی باغات موجود با نهال‌های پایه‌رویشی و کم توقع و پرمحصول به جای باغات کم‌بازده انجام می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی از اجرای طرح اصلاح، احیا و افزایش تولید گل و گیاهان زینتی به منظور افزایش بهره‌وری در تولید محصولات باغی خبر داد و بیان کرد: همچنین طرح احیای تولید زعفران، قارچ و گیاهان دارویی نیز انجام می‌شود.

وی به اجرای طرح توسعه باغات در اراضی مستعد و شیبدار اشاره کرد و افزود: این طرح خارج از حوضه دریاچه ارومیه و مناطق مرزی اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/۶۱۰۲۴/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول