اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

فعالیت ۹۰ ایستگاه صلواتی در همدان/ تجلیل از خادمان حسینی

رئیس ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین در همدان با بیان اینکه در حال حاضر ۹۰ ایستگاه صلواتی در همدان فعال است گفت: قبلا تعداد ایستگاه‌ها ۱۵ مورد بود که هرسال شاهد رشد آنها هستیم.

فعالیت ۹۰ ایستگاه صلواتی در همدان/ تجلیل از خادمان حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان؛ سیدرضا موسوی ظهر امروز در مراسم تجلیل از خادمان حسینی در ایستگاه‌های صلواتی در همدان با بیان اینکه خدا را شاکریم این استان در مسیر زائران اربعین قرار دارد اظهار کرد: ایستگاه‌های مردمی خدمات بزرگی را عاشقانه به زوار امام حسین(ع) ارائه دادند که باید قدردان این زحمات بود.

وی با بیان اینکه سال ۹۳ تعداد ۱۵ ایستگاه صلواتی در همدان فعال بود که در حال حاضر ۹۰ ایستگاه در این استان فعال است اظهار کرد: ۷۵ هزار مورد امکان شب‌مانی در این استان ایجاد شد به علاوه اینکه روزانه هزاران پرس غذا در بین زائران ارائه شد.

رئیس ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین در همدان با بیان اینکه ۱۵ هزار زائر خارجی از استان همدان عبور کردند که ۲ هزار نفر از آنها در این استان اسکان داشتند افزود: در حال حاضر ۳۵ هزار خادم حسینی در همدان فعال است.

وی ۵۰ درصد خادمان حسینی را خانم‌ها عنوان کرد و اظهار کرد: به منظور قدردانی از زحمات این بزرگواران برنامه مستقل برای آنها برگزار خواهد شد.

موسوی ادامه داد: از آنجا که همدان در مسیر تردد زائران حسینی قرار دارد از استان‌های دیگر هم درخواست دادند تا در این استان نسبت به ایجاد ایستگاه صلواتی اقدام کنند که این یک افتخار است.

وی عنوان دارالمومنین و دارالمجاهدین را به حق شایسته همدان دانست و تاکید کرد: مردم این دیار ۲۰ شبانه‌روز با گرمی به زائران خدمت کردند و در این راه سر از پا نمی‌شناختند.

در پایان این مراسم از خادمان حسینی در همدان تجلیل شد.

انتهای پیام/۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول