اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مواکب سپاه کرمانشاه در اربعین از 45 هزار زائر پذیرایی کردند

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم ( ص) استان کرمانشاه، از اطعام بیش از 45 هزار نفر زائر در دو موکب خادمان راه بهشت در ایام اربعین امسال خبر داد.

مواکب سپاه کرمانشاه در اربعین از 45 هزار زائر پذیرایی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، مغناطیس پرجاذبه حسینی سال‌هاست که این خروش و جوشش را در قلوب آزادگان عالم ایجاد کرده و پیوسته و پی در پی این حرکت، پرشورتر می‌شود. بدون شک با هیچ وزنه‌ای نمی‌توان اجر خادمان حضرت سید‌الشهدا را توزین کرد و زبان از شکر این عزم برخاسته و همت والا ناتوان است.

براساس این گزارش، خدمات 2 موکب خادمان راه بهشت در ایام اربعین حسینی توسط حجت‌الاسلام شمس‌اله جلیلیان مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم ( ص) استان کرمانشاه تشریح شد.

جلیلیان اظهار داشت: با توکل بر خداوند متعال و عنایات آقا امام زمان (عج) نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با مدیریت شخص مسؤول، اقدام به احداث موکب خادمان راه بهشت در دو شعبه یادمان مرصاد و حوزه مقاومت بخش حمیل در راستای خدمتگزاری به زائران اربعین کرد و از تاریخ 20 مهرماه تا پایان روز 29 مهرماه امسال خدماتی به زائران ارائه داده است.

اقامه نماز جماعت در سه وعده صبح و ظهر و شب و سخنرانی بین‌الصلاتین در سه نوبت و پاسخگویی سوالات شرعی و مشاوره دینی، پذیرایی در سه نوبت صبح، ظهر و شب در هر دو موکب برای بیش از 2 هزار نفر و پذیرایی میان وعده برای حدود 25 هزار نفر در هر شبانه‌روز (در مجموع 45 هزار نفر)، اسکان شبانه حدود یک‌هزار نفر در یادمان مرصاد و حدود 500 نفر در حوزه مقاومت حمیل؛ از جمله بخشی از خدمات ارائه شده سپاه حضرت نبی اکرم ( ص) استان کرمانشاه به زائران در اربعین امساب بوده که جلیلیان به آن اشاره کرد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت نبی اکرم ( ص) استان کرمانشاه در پایان از زحمات و حمایت‌های مادی و معنوی اداره‌ها، نهادها و ارگان‌های و خیران بزرگوار در خدمات‌رسانی و پذیرایی زائران و همچنین فراهم کردن امکانات و تامین زیرساخت موکب صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/پ/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول