اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

باقری: به دلایل فنی نتوانستم سهمیه المپیک بگیرم/ تصمیم جدی برای آینده ندارم

تیرانداز اصفهانی تیم ملی گفت: در رشته تفنگ بادی و بخش انفرادی شانس کسب سهمیه المپیک داشتم اما به دلایل فنی از کسب سهمیه بازماندم.

باقری: به دلایل فنی نتوانستم سهمیه المپیک بگیرم/ تصمیم جدی برای آینده ندارم

حسین باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در مورد مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا اظهار داشت: در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی دوحه قطر برگزار شد در رشته تفنگ بادی و میکس شرکت کرده بودم.

تیرانداز اصفهانی تیم ملی افزود: در رشته تفنگ بادی و در انفرادی شانس کسب سهمیه المپیک داشتم اما موفق به کسب سهمیه نشدم، در بخش تیمی اما به مقام سوم رسیدیم.

وی در ادامه عنوان داشت: در رشته میکس تفنگ بادی به همراه نجمه خدمتی پس از راه‌یابی به مرحله رده‌بندی با شکست مقابل تیم قدرتمند چین به مقام چهارم آسیا دست پیدا کردیم.

باقری در مورد این‌که نتوانست سهمیه المپیک کسب کند، گفت: دلیل اصلی که خودم بررسی کردم، فنی بوده است که باید برطرف شود؛ مسؤولان هیأت تیراندازی استان اصفهان نیز در حد توان هر کاری می‌توانستند، انجام داده‌اند.

تیرانداز اصفهانی تیم ملی در پایان در مورد برنامه‌اش برای آینده اظهار داشت: برای آینده در حال حاضر تصمیم جدی ندارم، باید ببینم چه می‌شود، یا ادامه می‌دهم یا خیر.

انتهای پیام/63090/ر20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول