اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

شفاف‌سازی «آقاملایی» درباره تیم بسکتبال بانوان گرگان

رئیس شورای اسلامی شهرگرگان ضمن تکذیب اظهارات نایب رئیس شورا درباره تیم بسکتبال بانوان گرگان در خصوص ابعاد مختلف تصمیم‌گیری حمایت از تیم شفاف‌سازی کرد.

شفاف‌سازی «آقاملایی» درباره تیم بسکتبال بانوان گرگان

حمیدرضا آقاملایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص ادعای نایب رئیس شوارای اسلامی شهر گرگان که در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها اعلام کرده بود رئیس شورا (آقاملایی) در خصوص تیم بسکتبال بانوان نظر خلاف مصوبه شورا را به شهرداری اعلام کرده است، اظهار کرد: در طی 20 روز گذشته برادر خوبم آقای جرجانی چندین بار با یکی از خبرگزاری‌ها مصاحبه کرده و در مورد شورا، رئیس شورا، شهردار، روابط عمومی شهرداری اظهارات مختلفی را داشته است.

وی ادامه داد: اگر دقت کرده باشید خیلی صلاح ندانستم وارد بحث شوم چون یکی از وظایف من این است که حواشی را کنترل کنم و اجازه ندهم که مجموعه شورا و شهرداری وارد حاشیه شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: الان هم عقیده دارم نباید خودمان را درگیر حاشیه کنیم و معتقدم نمایندگان مردم در شورای اسلامی باید تمرکز بر روی پروژه‌های شهری و پیشرفت شهر داشته باشند.

آقاملایی در پاسخ به این سوال که نایب رئیس شورا معتقد است شما بر خلاف مصوبه شورا اقدام کرده‌اید، گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی نیست.

* حمایت 250 میلیون تومانی شهرداری گرگان از تیم بسکتبال بانوان

وی گفت: تصویر ویدئویی این رای‌گیری نزد من محفوظ است و چنین چیزی که ادعا شده نیست.

وی تصریح کرد: از همان ابتدا نظر ما حمایت از تیم بسکتبال بانوان بوده و در همین راستا 250 میلیون تومان برای این تیم مصوب شده و حمایتمان را انجام داده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: طبق صحبتی که من با شهردار گرگان داشتم، دوستان در تیم بانوان نظر بر این دارند که شهرداری حمایت مالی را از تیم داشته باشد و نام شهرداری هم بر تیم گذاشته شود اما شهرداری اجازه هیچگونه دخالتی در امورات تیم ندارد که این منطقی و حرفه‌ای نیست.

آقاملایی تاکید کرد: اگر قرار باشد تیم با نام شهرداری گرگان باشد و تمام هزینه‌ها را هم پرداخت کند و تیم با نام شهرداری گرگان در مسابقات شرکت کند به طور طبیعی باید اختیارات تیم هم با شهرداری گرگان باشد.

وی اضافه کرد: من فکر می‌کنم آقای جرجانی (نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان) از این موضوع اطلاع ندارد و اینگونه اظهار نظر می‌کنند.

آقاملایی بیان کرد: همین الان هم اگر دوستان بر این امر موافق باشند که نام شهرداری گرگان بر روی تیم بانوان باشد و تمام مسوولیت هم بر عهده شورا و شهرداری باشد حاضریم موضوع را با نظر مثبت بررسی کنیم و من فکر نمی‌کنم شهردار گرگان هم با این موضوع مخالف باشد.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول