اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مجلس دهم صدای واحد سیاسی نداشت

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس دهم به لحاظ سیاسی مجلس چند منظوره بود، گفت: به علت وجود فراکسیون‌های مختلف مجلس صدای واحد سیاسی نداشت اما در حوزه بین‌الملل یک صدا بود.

مجلس دهم صدای واحد سیاسی نداشت

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با حضور در غرفه خبرگزاری فارس در نمایشگاه بین‌المللی کتاب مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: کارهای خوبی در مجلس دهم صورت گرفت که در مجلس‌های گذشته حتی به آن‌ها نزدیک هم نمی‌شدند، به عنوان مثال یکی از آن‌ها طرح منع به‌کارگیری بازنشستگان بود.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس دهم به لحاظ سیاسی مجلس چند منظوره بود، خاطرنشان کرد: به علت وجود فراکسیون‌های مختلف مجلس صدای واحد سیاسی نداشت اما در حوزه بین‌الملل یکصدا بود.

وی افزود: نمایندگان برای نشان دادن وحدت سیاسی خود در مسئله‌های بین‌المللی در زمان تحریم سپاه همه لباس سپاه پوشیدند، یا در راستای سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری برای قراردادن جنایات آمریکایی‌ها بلافاصله کارهایی را انجام دادند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس دهم در حوزه سیاست داخلی وحدت وجود نداشت به همین جهت نتوانست موضع روشنی نسبت به عملکرد دولت بگیرد که این موضوع محل بحث است.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به روند قرارگیری شرکت پدیده در بورس عنوان کرد: حکم صادر شده، وضعیت تعیین تکلیف شده بخشی از سهام مربوط به بانک صادرات، ملل و مردم است اما هیأت مدیره باید تعیین تکلیف شود تا سهام‌داران به سود منابع خود دست یابند چرا که کار در رده‌های بالای نظام تمام شده و کار‌ها در حال انجام گرفتن است.

انتهای پیام/ 70070

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول