اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سیزدهمین «جشنواره فرهنگ اقوام ایران‌زمین» در گرگان و گنبدکاووس برگزار می‌شود

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان از برگزاری سیزدهمین «جشنواره فرهنگ اقوام ایران‌زمین» در استان خبر داد و گفت: این جشنواره در تاریخ 21 الی 29 آبان‌ماه جاری در شهرهای گرگان و گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

سیزدهمین «جشنواره فرهنگ اقوام ایران‌زمین» در گرگان و گنبدکاووس برگزار می‌شود

احمد تجری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: سیزدهمین «جشنواره فرهنگ اقوام ایران‌زمین» از تاریخ 21 آبان لغایت 29 آبان‌ماه جاری در شهرهای گرگان و گنبدکاووس استان گلستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: سیزدهمین «جشنواره فرهنگ اقوام ایران‌زمین» در شهرستان گرگان از تاریخ 21 الی 24 آبان‌ماه جاری در نمایشگاه بین‌المللی این شهرستان برگزار خواهد شد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان ابراز کرد: سیزدهمین «جشنواره فرهنگ اقوام ایران‌زمین» در شهرستان گنبدکاووس از تاریخ 25 آبان الی 29 آبان‌ماه جاری در مجموعه ورزشی المپیک این شهرستان برگزار می‌شود.

*حضور 14 کشور در جشنواره اقوام گلستان/ برپایی 200 غرفه صنایع‌دستی در جشنواره اقوام

تجری با بیان اینکه 20 گروه موسیقی در این جشنواره حضور دارند، خاطرنشان کرد: تاکنون 14 کشورهای آسیایی، اروپایی و آفریقایی در این جشنواره حضور دارند.

وی اظهار کرد: در دو شهرستان گرگان و گنبدکاووس 200 غرفه صنایع‌دستی در سیزدهمین «جشنواره فرهنگ اقوام ایران‌زمین» در استان گلستان برپا می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان گفت: نمایشگاه از ساعت 15 بعدازظهر الی 22 شب باز است و علاقمندان می‌توانند در این ساعت از نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول