اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کمبود منابع مالی مشکل بارز ساماندهی رودخانه آبشوران است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون برای ساماندهی رودخانه آبشوران 95 میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: کمبود منابع مالی در اجرای این طرح یکی از عوامل بازدارنده مشهود است.

کمبود منابع مالی مشکل  بارز ساماندهی رودخانه آبشوران است

بهرام درویشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص ساماندهی پروژه رودخانه آبشوران در قطعه پارکینگ شهرداری شهر کرمانشاه، اظهار داشت: عملیات ساماندهی این رودخانه در اواخر بهار امسال با محوریت آب منطقه‌ای استان آغاز شده و در راستای رفاه حال شهروندان این پروژه هم‌اکنون با سرعت در حال ساخت و تکمیل است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت: آبشوران رودخانه‌ای 14.5 کیلومتری است که از جنوب کرمانشاه تا شمال ادامه دارد و قدمت بسیار طولانی دارد.

وی تصریح کرد: براساس کارهای کارشناسی انجام شده و همچنین گزارشات واصله در اسفندماه سال 97، متوجه شدیم نقاطی از حساس‌ترین معابر شهر کرمانشاه دچار آسیب شده و در واقع اگر کار اساسی برای آن انجام نشود، حادثه ایجاد می‌کند.

درویشی ادامه داد: از این 14.5 کیلومتر حدود 2 هزار و 500 متر از آن حساس‌ترین نقاط شهر کرمانشاه را در برمی‌گیرد که حساس‌ترین آن حدود 210 متر، در محدوده پارکینگ شهرداری بود.

این مسؤول تصمیم برای ساماندهی رودخانه آبشوران محدوده پارکینگ شهرداری را شجاعانه دانست و گفت: می‌دانیم این تصمیم با توجه به حجم زیاد کادر درمانی در این محدوده و تردد بیماران، موجب نارضایتی شهروندان شده است.

وی افزود: این تصمیم لاجرم بدون درنگ انجام شد وقتی سقف سرپوشیده آبشوران در پارکینگ شهرداری را برداشتیم متوجه شدیم زیر دیواره‌های آن خالی شده و خدا کمک کرده بود تا به امروز حادثه‌ای اتفاق نیفتاده بود.

درویشی با بیان اینکه تاکنون برای ساماندهی این رودخانه 95 میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: کمبود منابع مالی در اجرای طرح آبشوران یکی از عوامل بازدارنده مشهود است که امیدواریم برطرف شود.

وی دیگر عوامل بازدارنده در راستای ساماندهی آبشوران محدوده پارکینگ شهرداری را مشکل ترافیکی عنوان کرد و افزود: به علت استفاده از ماشین‌آلات سنگین در طول روز نمی‌توانیم تردد داشته باشیم و از 12 شب تا 6 صبح مجاز به انجام کار در این محدوده هستیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه، پیشرفت کار را بسیار خوب توصیف کرد و اظهار داشت: کار اجرایی 140 متر از طول 210 متری آبشوران در پارکینگ شهرداری کرمانشاه به‌زودی به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول