اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

لزوم مراقبت مسؤولان برای پیشگیری از موج‌سواری دشمن از مشکلات اقتصادی

امام جمعه ابهر با تاکید بر مراقبت بیشتر اوضاع توسط مسؤولان گفت: باید مواظب بود که بهانه دست دشمن ندهیم، چراکه دشمن ثابت کرده از مشکلات اقتصادی و معیشتی سوءاستفاده کرده و بر آن موج سواری می‌کند.

لزوم مراقبت مسؤولان برای پیشگیری از موج‌سواری دشمن از مشکلات اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر ابهر به سالروز امامت و ولایتی حضرت مهدی (عج) اشاره و اظهار کرد: از مهم‌ترین وظایف ما گسترش فرهنگ مهدویت و زمینه‌سازی ظهور و فرج امام زمان عصر است که در این بخش باید راهبردی اساسی و روشن مثل تبیین و ترویج فرهنگ انتظار، آسیب‌شناسی و دشمن شناسی را پیش‌رو داشته باشیم.

امام جمعه ابهر به دخیل بودن اخلاق و داشتن سنخیت در رسیدن به محضر امام زمان اشاره و تاکید کرد: در این باره روایت است که دنیا پرستی، تکبر و جباریت در برابر ضعیفان و همچنین قطع رحم سه دلیل دیر رسیدن علی ابن مهزیار به خدمت حضرت ولی عصر (عج) بود.

وی به هفته پدافند غیر عامل اشاره کرد و گفت:  ذات اقدس احدیت به ما وعده و امید نصرت داده و این دین می‌تواند جوابگوی همه بشر باشد و خود را از هر خطری محفوظ نگه دارد.

رحیمی با بیان اینکه امروزه حفظ و صیانت از این دین به ما سپرده شده است، ادامه داد: همه وظیفه دارند تلاش و کوشش کنند حتی ذره‌ای با خون پاک شهدا بازی نشود، چنانکه در کشور مدیران و مسؤولین خوب بسیار داریم، اما حتی وجود چند اختلاسی و مدیر فاسد به دشمنان این مجال را می‌دهد تا کشور را نا آرام کنند.

امام جمعه ابهر تاکید کرد: هفته پدافند غیر عامل و آموزه‌های دینی به ما می‌گوید آنچنان آماده باشید که هیچ خطری شما را تهدید نکند و دشمنان نیز از شما بترسند.

وی به مسؤولان و مردم توصیه کرد: برای مقابله با حوادث احتمالی و اتفاقات تدبیر داشته و آماده باشند.

رحیمی به اقدامات خصمانه آمریکا و اسرائیل اشاره و تصریح کرد: حضور آمریکا در منطقه مانند آفتی است که آثار شومی را به همراه خواهد داشت و در واقع آمریکا ویروسی دارد که به هر جا وارد کند یقینا آنجا را سرطان فرا خواهد گرفت.

امام جمعه ابهر به وقایع عراق اشاره کرد و ادامه داد: ملت عراق برادران ما هستند و توصیه ما به همه برادرانمان این است که از قرآن و عترت و از مرجعیت جدا نشوند، چرا که ما دشمنان مشترک و خونخوار به نام آمریکا و اسرائیل که طبق بیان قرآن هر روز در حال توطئه علیه ما هستند داریم و لذا همه در مقابل این خطر باید هوشیار باشند.

وی با تاکید بر مراقبت بیشتر اوضاع توسط مسؤولان گفت: باید مواظب بود که بهانه دست دشمن ندهیم، چراکه دشمن ثابت کرده از مشکلات اقتصادی و معیشتی سوءاستفاده کرده و بر آن موج سواری می‌کند.

انتهای پیام/73004/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول