اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مدیریت نسل جوان باعث پیشرفت همراه با سرعت می شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: چنانچه نسل جوان مدیریت ها را بر عهده بگیرد، پیشرفت همراه با سرعت را تجربه خواهیم کرد.

مدیریت نسل جوان باعث پیشرفت همراه با سرعت می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم ظهر امروز در پیش از خطبه های نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر برگزار شد، اظهار کرد: مظهر تام و تمام مستضعفین امام زمان (عج) است، چراکه ایشان در شرایط خفقان به دنیا آمدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به روایتی از پیامبر گرامی اسلام(ص)، خاطرنشان کرد: در روایت حضرت می فرماید:«وقتی قیام کننده ما قیام کند خداوند دست او را بر سر بندگان خود قرار می دهد، عقل انسان ها کمال پیدا می کند و تفکرات آن ها به بلوغ می رسد».

وی افزود: در زمان ظهور امنیت تمام کره زمین را فرا می گیرد، خداوند به صاحبان ایمان وعده داده تا آن ها جانشینان خداوند بر روی زمین باشند پس از اینکه قرن ها شیعه مظلوم در ترس بوده در امنیت قرار گرفته است.

حجت الاسلام مصباحی مقدم بیان کرد: شیعیان مهدی(عج) باید اخلاق و ایمان و تفکر خود را اوج دهند و حرص و طمع و انحصارطلبی را کنار بگذارند و یکدیگر را مانند برادران خود بدانند و با مردم به انصاف رفتار کنند؛ انصاف معنایش یکی برای من و یکی برای تو است و از نصف می‌آید یعنی آنچه برای خود می‌پسندی برای برادران مومنت نیز بپسند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه فرزندان خود را باید برای ظهور آماده کنیم، ابراز کرد: باید بیانیه گام دوم را سرلوحه کاری خود قرار دهیم، نسل جوان باید توجه ویژه ای به آن داشته باشد و همچون صنعت هسته ای و نظامی که به میدان آمدند در حوزه های دیگر نیز وارد عمل شوند.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه 8 درصد از منابع طبیعی زمین در کشور ما قرار دارد، عنوان کرد: جوانان در حوزه های صنعت وکشاورزی به میدان بیایند و از این منابع به صورت عالمانه بهره ببرند.

حجت الاسلام مصباحی مقدم ادامه داد: چنانچه از این ظرفیت ها استفاده شود ایرانی ها شایستگی زندگی بهتر هستند، وقتی بنگاه های اقتصادی از رونق اقتصادی برجام مایوس و متوجه شدند آبی از برجام گرم نمی شود خود آن ها دست به کار شدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به لزوم حمایت همه دولتمردان نسبت به بنگاه های اقتصادی تاکید و متذکر شد: دولت مردان باید بیش از این ها به کمک بیایند، چنانچه نسل جوان مدیریت ها را بر عهده بگیرد باعث سرعت کارها می شود، باید از دشمن مایوس شویم، البته ارتباط با کشورهای اروپایی به عنوان روابط سیاسی بلامانع است، اما به آن ها دل نبندیم.

وی با اشاره به صادرات ضعیف کشور به اروپا، تصریح کرد: ما به همین عراق 12 میلیارد دلار صادرات داریم، اما صادرات کشور ما به اروپا تنها 3 میلیارد دلار است که این موضوع به هیچ وجه خوشایند نیست.

انتهای پیام/ 70070

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول