اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

آمریکا قبل از انقلاب هم با ما نبود، با نفت ما بود

امام جمعه موقت مهریز گفت: آمریکا همواره با اندیشه توحیدی و ملت های مسلمان دشمنی دارد و از سال 43 تاکنون به ملت خداباور ما لطمه های فراوانی زده است.

آمریکا قبل از انقلاب هم با ما نبود، با نفت ما بود

به گزارش خبرگزاری فارس در مهریز، حجت الاسلام علی زارع در خطبه های نماز جمعه این هفته مهریز با اشاره به خباثت های ذاتی آمریکا علیه مسلمانان و ادیان توحیدی خاطرنشان کرد: حکومت آمریکا حکومت قابل اعتمادی نیست و هرکسی به آمریکا اعتماد کرد دچار خسران و پشیمانی شد.

امام جمعه موقت مهریز افزود: قبل از انقلاب هم آمریکا به کشور ما لطمه های مادی و سیاسی فراوانی وارد کرد. مصدق از زمانی که دست از حمایت مردم و روحانیت برداشت و از آیت الله کاشانی فاصله گرفت و به آمریکایی ها اعتماد کرد، زمینه سقوط دولتش فراهم شد و کودتای 28 مرداد شکل گرفت.

 وی با اشاره به بیانات روشنگرانه اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: ماهیت آمریکایی ها از زمانی که محمدرضا پهلوی، ژاندارم و مزدور آن ها در منطقه بود و منافع آن ها را در منطقه تامین می کرد و کشور آماج حضور چکمه پوشان آمریکایی بود، همچنین از آبان سال 43 که امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) را تبعید کردند تا دنیای امروز هیچ تغییر نکرده است و گرگ صفتی و دیکتاتوری بین المللی جنبه وجودی این حکومت فاسد در دنیا است.

زارع بیان کرد: از زمانی که دین اسلام به بشریت معرفی شد، کسانی که با خدای یگانه و حقیقت مبدأ و معاد مشکل داشته اند، دشمن مسلمانان بوده اند. امروز نیز استکبار جهانی در پی از بین بردن نظام اسلامی و لگد مال کردن عزت و شرف و ملیت ماست و به کمتر از این راضی نمی شود و سزاوار است مسلمانان نیز این دشمنان قسم خورده نبوت و ولایت و بشریت را شناخته و از آن ها فاصله بگیرند.

وی با بیان اینکه آمریکا قبل از انقلاب با ما نبود با نفت ما بود تصریح کرد: آمریکا منابع، معادن و انرژی ما را چپاول می کرد و بعد از انقلاب اسلامی که منافعش به خطر افتاد خطش از ما جدا شد و علیه ملت ما جنگ، تحریم و تهدید اعمال کرد و هواپیمای مسافربری ما را هدف قرار داد و به صدام، سلطنت طلب ها، منافقین و ضد انقلاب ها چراغ سبز نشان داد.

امام جمعه موقت مهریز افزود: 40 سال است که ما را محاصره اقتصادی کرده است. گاهی طناب محاصره را تنگ تر کرد و گاهی کمی رها کرد اما آمریکا از هر تلاشی برای فشار به ملت شریف ایران فروگذار نبوده. در مقابل این پلشتی های آمریکا، وحدت کلمه در گفتار و رفتار مسئولان لازم نیست؟

وی گفت: افراد سبک مغزی هم هستند که با وجود عهدشکنی ها و دشمنی های آشکار آمریکا، به استکبار دل بسته اند و امیدوار هستند که با سازش با آنها مشکلات برطرف گردد، این افراد از عالم سیاست بی خبر هستند که دوباره دم از مذاکره می زند. این ها افرادی هستند که مردم آن ها را در زباله دان تاریخ ریخته اند. رهبری فرمودند آمریکای جهانخوار و دیکتاتور رو به افول است. ان شاء الله این خواسته ملت های مظلوم و آزادی خواه جهان تحقق پیدا کند.

زارع درخصوص سفر رییس جمهور به استان یزد اظهار داشت: امیدوار هستیم دستاورد سفر رئیس جمهور به استان یزد، رونق تولید و رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال مردم این استان باشد و مردم از بعد اقتصادی و ارزانی به آرامش برسند.

انتهای پیام/90028

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول