اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

برگزیدگان کاریکاتور کشور در «بجنورد» معرفی می‌شوند

دبیر هنری دهمین جشنواره کارتون و کاریکاتور «جوان ایرانی» از معرفی برگزیدگان جشنواره در بجنورد خبر داد و گفت: تعداد ۵۶۳ اثر شامل ۴۰۳ کارتون و ۱۶۰ کاریکاتور از ۱۶۰ هنرمند به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شده است.

برگزیدگان کاریکاتور کشور در «بجنورد» معرفی می‌شوند

عباس ناصری با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره کارتون و کاریکاتور «جوان ایرانی» در بجنورد اظهار کرد: با توجه به سخنان رهبری در گام دوم و اهمیت نقش جوانان در آینده کشور و تزریق امید و امیدواری به جامعه و با توجه بر ضرورت نقش‌آفرینی جوانان در کشور نهایتاً این موضوع را انتخاب کردیم.

وی از دریافت آثار از ۲۴ استان خبر داد و گفت: درمجموع ۵۶۳ اثر که تعداد ۴۰۳ کارتون و ۱۶۰ کاریکاتور بوده از ۱۶۰ هنرمند به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شده که از این میان هنرمندان ۱۳ استان جزو نفرات برتر این جشنواره خواهند بود و در مراسم اختتامیه حضور می‌یابند و ۱۹ هنرمند نیز برگزیده این جشنواره خواهند بود.

دبیر هنری جشنواره ملی کارتون و کاریکاتور جوان ایرانی از حضور رئیس و معاونین حوزه هنری کشور و حضور هنرمندان مطرح حوزه کارتون و کاریکاتور کشور چون بهمن عبدی خبر داد.

ناصری با اشاره به بخش جنبی جشنواره با نام «ترامپیسم» خبر داد و عنوان کرد: ورک شاپ کارتون و کاریکاتور با موضوع ترامپ و سیاست‌های ضد ایرانی و جنگ‌طلبانه در حاشیه این جشنواره و با حضور هنرمندان برگزیده و مدعو از سه استان مجاور در روز جمعه و شنبه برگزار خواهد شد.

گفتنی است جشنواره «جوان ایرانی» دهمین جشنواره سالانه حوزه هنری خراسان شمالی است که با تلاش عباس ناصری هنرمند بین‌المللی کاریکاتور در استان خراسان شمالی برگزار می‌گردد.

به گزارش فارس اختتامیه این جشنواره ۱۸ آبان ماه ۹۸ در تالار حافظ شهرستان بجنورد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول