اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بازگشت 6 واحد صنعتی در زنجان به چرخه تولید

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه طی سال گذشته هیچ واحد تولیدی جدیدی در استان زنجان تعطیل نشده است، گفت: 6 واحد صنعتی تعطیل شده به چرخه تولید بازگشته است.

بازگشت 6 واحد صنعتی در زنجان به چرخه تولید

ناصر فغفوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بخش قابل توجهی از سرمایه‌گذاری‌ها در زنجان توسط سرمایه‌گذاران خارجی انجام می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به سرمایه‌گذاری 7 هزار و 500 میلیارد تومانی در استان افزود: از این میزان 40 درصد توسط سرمایه‌گذاری خارجی انجام شده است.

وی همچنین با اشاره به صدور یک هزار و 200 پروانه بهره‌برداری در زنجان عنوان کرد: با صدور این تعداد پروانه بهره‌برداری زمینه اشتغال برای 42 هزار نفر فراهم شده است.

فغفوری همچنین به صدور یک هزار و 834 جواز تاسیس در استان زنجان گفت: برای این واحدها 30 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه از اردیبهشت سال 1393 تاکنون 193 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل شده است، عنوان کرد: در سال‌جاری نیز 49 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در محل واحدهای تولیدی برگزار شده است.

فغفوری با اشاره به اینکه 700 مصوبه در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تصویب شده است، گفت: از این تعداد 596 مورد اجرایی و مابقی در دست اجرا است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه با تلاش مسؤولان اجرایی در سال گذشته هیچ واحد جدیدی در استان زنجان تعطیل نشده است، گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته 6 واحد صنعتی تعطیل شده به چرخه تولید بازگشته است.

انتهای پیام/73009/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول