اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

9 هزار دانش آموزان یزدی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان یزد از اعزام بیش از 9 هزار نفر از دانش آموزان استان به اردوی راهیان نور خبر داد.

9 هزار دانش آموزان یزدی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، علی سرداری پیش‌از‌ظهر امروز در مراسم بدرقه دانش آموزان دختر شهرستان اردکان به اردوی راهیان نور ضمن تشکر و قدردانی از مسؤولین که زمینه این سفر را فراهم کردند گفت: امروز اولین کاروان دانش آموزان استان یزد از شهرستان اردکان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی اظهار داشت: برقراری ارتباط با شهدا و آشنایی نسل جوان با ایثار و فداکاری‌های رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس ازجمله اهداف این سفر معنوی است و ما می‌توانیم با برگزاری این‌گونه برنامه‌ها ظرفیت معنوی جامعه را افزایش دهیم و جامعه خود را از آسیب‌های اجتماعی مصون نگه‌داریم و استقلال کشور خود را حفظ کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان یزد خطاب به دانش آموزان اردکانی گفت: مناطقی که شما در آن حضور پیدا می‌کنید جایی است که رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس در آنجا از خاک و ناموس کشورمان دفاع کردند و امیدوارم که دانش آموزان عزیز بتوانند در این سفر معنوی با شهدا ارتباط ویژه‌ای برقرار کنند و این ارتباط را نیز حفظ کنند و این فیض معنوی را به همکلاسی‌های خود منتقل کنند.

وی بابیان اینکه اعزام به اردوهای راهیان نور به‌عنوان برنامه عملیاتی هرساله استان است، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امسال در سطح استان یزد بالغ‌بر 9 هزار نفر از دانش آموزان در دو نوبت به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

سرداری در پایان گفت: امسال آموزش‌وپرورش علاوه بر بحث راهیان نور که زمینه‌ساز ارتباط معنوی با شهدا را فراهم می‌کند برنامه‌ای با عنوان لاله‌های روشن را اجرا می‌کند که در این برنامه هر مدرسه یک یادمان شهدا را برگزار می‌کند و دانش آموزان عزیز به‌عنوان کسانی که در این اردوی راهیان نور حضور پیدا می‌کنند باید خاطرات این برنامه و سفر معنوی را در مدارس خود برای دیگران بازگو کنند.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول