اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

اهمیت و ویژگی‌های تانک‌بر «کیان۷۰۰» به روایت سرلشکر باقری

رییس ستادکل نیروهای مسلح اهمیت تولید و ویژگی‌های تانک‌بر ایرانی «کیان۷۰۰» را تشریح کرد.

اهمیت و ویژگی‌های تانک‌بر «کیان۷۰۰» به روایت سرلشکر باقری

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم رونمایی از تانک‌بر «کیان۷۰۰» در مرکز بهینه سازی، نوسازی و ساخت قطعات شهید زرهرن نزاجا، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش مسئولیت دفاع از سرزمین جمهوری اسلامی را در برابر تهدیدات خارجی بر عهده دارد و با توجه به وسعت کشور، مسئله تحرک و قدرت آتش این نیرو بسیار مهم است.

وی افزود: بحمدالله در مرکز شهید زرهرن، نیروی زمینی توانسته تجهیزات قبلی را به سرعت بازسازی و بهینه سازی کند.

رییس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه از جمله این اقدامات وسیله ارزشمند تانک‌بر است که برای یک نیروی زمینی و واحدهای زرهی بسیار حیاتی است، تصریح کرد: هنگامی که تهدیدی در بخش دیگری از کشور به وجود می‌آید، واحدهای تانک باید بتواند در اسرع وقت در آن سرزمین حضور پیدا کنند و برای این امر وسیله تانک‌بر بسیار حیاتی است.

سرلشکر باقری ادامه داد: این تانک‌بر به طور همزمان می‌تواند دو دستگاه تانک سنگین ۶۰ تن یا کمتر را می‌تواند حمل کند که یک ابداع و ابتکار جدید و مهم در نیروی زمینی ارتش است.

رییس ستادکل نیروهای مسلح در پایان گفت: بحمدالله نیروی زمینی ارتش در سال‌های اخیر در مسیر توسعه و تقویت توان و ارتقای آمادگی حرکت چشمگیری داشته است و در حال حاضر آمادگی آن برای انواع رزمی که محتمل هست بسیار عالی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول