اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مدیران از وارد کردن عقاید انتخاباتی خود به خدماتشان پرهیز کنند

فرماندار ایذه گفت: در انتخاب نامزد نباید نظر مدیران به مجموعه آنها اثر بگذارد.

مدیران از وارد کردن عقاید انتخاباتی خود به خدماتشان پرهیز کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایذه، جلسه شورای اداری شهرستان ایذه به ریاست حسین لامی زاده فرماندار شهرستان و با حضور اعضای شورای اداری ظهر امروز در فرمانداری این شهرستان به پایان رسید.

فرماندار شهرستان ایذه در این جلسه با بیان اینکه گاهی اوقات مدیران نمی‌توانند کاری کنند که در فضای مجازی و سلیقه‌ها باعث ایجاد فاصله می‌شود اظهار کرد: اگر می‌خواهیم کارها پیش‌رود باید دل‌های ما مسؤولان به هم نزدیک شود تا مردم به ما اعتماد کنند، نبود یکدلی برای کار باعث می‌شود قضاوت‌ها نسبت به مسئولان بد باشد.

حسین لامی زاده با بیان اینکه شاید چون نتوانستیم در شهرستان اعتمادسازی کنیم مردم نسبت به ما اطمینان ندارند به مسله انتخابات اشاره و افزود: انتخابات یک کار ماست و نباید برای انتخابات از دیگر وظایف خود دست بکشیم. ۴ ماه تا پایان سال داریم، انتخابات کار فرمانداری و نهادهای امنیتی، قضایی و انتظامی است. ادارات نباید در کارهای انتخاباتی دخالت کنند و باید تا زمان رسیدن به انتخابات در حوزه کاری خود برای رضایت مردم تلاش کنند.

وی اضافه کرد: در انتخاب کاندیدا نظر مدیران نباید به مجموعه آنها تاثیر کند. امکانات نباید در اختیار کاندیدا باشد ولی در اختیار انتخابات باشد. نیروی اجرایی باید در اختیار انتخابات باشد.

لامی زاده با بیان اینکه برای خدمت به مردم آمده‌ایم، تا زمانی که هستیم باید خوب خدمت کنیم گفت: 4 ماه پایان سال، هر دستگاه اجرایی 3 هدف مشخص کند که قابلیت دسترسی و عملیاتی شدن داشته باشد و به ما بدهد و ما یک مورد را انتخاب می‌کنیم و تا پایان سال باید انجام شود.

ارزیابی ما برای مدیران بر اساس رسیدن به اهداف است

وی با تاکید بر اینکه اگر هر اداره تا پایان سال یک هدف پیش ببرد کار زیادی در شهرستان می‌شود ادامه داد: ارزیابی ما برای مدیران بر اساس رسیدن به اهداف است. هدف باید برای زحمت در ۴ ماه باقی مانده باشد که یک مشکل اساسی در شهرستان حل شود.

لامی زاده با بیان اینکه وظایف سازمانی و سازمان را برای جانب‌داری از کاندیدا زیر سوال نبریم افزود: رسانه‌ها جهت شفافیت کار و روشن‌فکری قلم بزنند نه در جهت تبلیغ از یک فرد خاص حرکت نکنند و کارهای خوب را در کنار انتقادهایشان بیاورند.

عالی ترین مقام دولت در شهرستان ایذه بیان کرد: روسای دستگاه‌های اجرایی بدون تعارف کار کنند و به مشکلات ورود کنند. ما در کنار شما خواهیم بود و در چارچوب وظایف ذاتی خود در کنار شما حرکت می کنیم.

لامی زاده تاکید کرد: حال که مشکلات اعتباری داریم با مردم خوب رفتار کنیم. اگر نمی‌شود برایشان کار انجام دهیم ولی حداقل با مردم خوب برخورد کنیم. ما هر کس، هر جریان و هر حزبی هستیم باید در قبال مردم مسؤول باشیم. نظام با تمام مشکلات و تحریم ها در اینجا قرار دارد و حیف است برخی با ایجاد خلا و ندانم کاری در حوزه کاری خود با ایجاد مشکل شود و در کارش در زمین دشمنان بازی کند.

وی با بیان اینکه هر مدیر فرماندار اجرایی‌ خودش باشند اضافه کرد: رسانه‌ها از مسؤولان دستگاه‌های اجرایی رسالت بیشتری دارند، نشاط و امید را برای مردم ایجاد کنید.

انتهای پیام/72026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول