اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

مشکل صدور دفترچه درمان تأمین اجتماعی رفع شد

مدیرکل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تأمین اجتماعی گفت: مشکل مقطعی چاپ و صدور دفترچه درمانی در شعبات و کارگزاری‌ها رفع شده است.

مشکل صدور دفترچه درمان تأمین اجتماعی رفع شد

بهروز کریمی مدیرکل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس درباره کاهش دفترچه‌های تأمین اجتماعی به دلیل کمبود کاغذ در شعبات و کارگزاری‌های این سازمان اظهار داشت: در مقطعی مشکلی در خصوص چاپ دفترچه‌های تأمین اجتماعی داشتیم که در حال حاضر مشکلی در این خصوص وجود ندارد و جای نگرانی نیست.

وی افزود: 17 درصد نیز افزایش تولید دفترچه نسبت به دفترچه‌های مصرفی داشته‌ایم.

مدیرکل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد:‌در حال حاضر هیچ مشکلی برای توزیع دفترچه‌های درمانی در شعب سازمان تأمین اجتماعی نداریم و اگر کارگزاری‌ها و شعب با کمبود برگه مواجه شدند به ادارات کل تأمین اجتماعی مراجعه و دفترچه مورد نیاز را تأمین کنند.

کریمی خاطرنشان کرد: بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی نیز در صورت وجود مشکل در شعبات  و کارگزاری‌ها با شماره 1420 تماس بگیرند و در اسرع وقت مشکل آنها مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی بیان داشت: در حال حاضر تولید دفترچه‌های درمانی سازمان تأمین اجتماعی رایگان است و هزینه‌ای از بیمه‌شدگان اخذ نمی‌شود.

مدیرکل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تأمین اجتماعی گفت: بخشی از خدمات بیمه تأمین اجتماعی به بیمه‌شدگان حضوری و بخش دیگر هم غیرحضوری است که باید به سامانه تأمین اجتماعی مراجعه و خدمات لازم را دریافت کنند.

کریمی افزود: مراکز ملکی سازمان تأمین اجتماعی از سال 95 تاکنون بدون دفترچه بیمه خدمات لازم را به بیمه‌شدگان به همراه کد ملی ارائه می‌دهد، نسخه و داروی آنها نیز به صورت الکترونیکی ثبت می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمامی مراکز درمانی تأمین اجتماعی خدمات لازم را به صورت الکترونیکی به بیمه‌شدگان ارائه می‌دهد و در صورتی که مراکز درمانی دولتی و غیر دولتی نیز زیرساخت‌های لازم را داشته باشد می‌تواند بیمه شدگان خدمات درمانی را بدون دفترچه دریافت کنند و دفترچه تأمین اجتماعی به طور کل حذف می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول