اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ایجاد منطقه 4 نیروی جدیدی به شهرداری تحمیل نمی‌کند

شهردار زنجان با بیان اینکه شهرداری منطقه ۴ هیچ نیرویی به این سازمان تحمیل نخواهد کرد، افزود: تعهد ما به وزارت کشور این است که هیچ نیرویی تحمیل نشود و تلاش خواهیم کرد با حفظ پست‌های موجود نسبت به این کار اقدام کنیم.

ایجاد منطقه 4 نیروی جدیدی به شهرداری تحمیل نمی‌کند

مسیح‌الله معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اخذ مصوبه برای تبدیل زنجان به چهار منطقه شهری اظهار کرد: تصور بر این بود شهرداری، 3 منطقه رسمی شهرداری دارد که طی جلسات برگزار شده با وزارت کشور مشخص شد که منطقه 3 شهرداری زنجان مجوز رسمی از وزارت کشور نداشته و در واقع زنجان دو منطقه شهرداری دارد.

شهردار زنجان افزود: با تلاش‌های انجام شده این موضوع در نهایت مصوب و مناطق شهری زنجان از دو به چهار منطقه افزایش پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه پروسه انتخاب شهردار منطقه ۴ زنجان انجام شده است و در حال تکمیل روند آن هستیم، تصریح کرد: برای استقرار شهرداری منطقه ۴ نیز، ساختمان بانک رفاه در خیابان خرمشهر خریداری شده است و به زودی عملیات اجرایی استقرار انجام می‌شود.

معصومی با بیان اینکه شهرداری منطقه ۴ هیچ نیرویی به این سازمان تحمیل نخواهد کرد، افزود: تعهد ما به وزارت کشور این است که هیچ نیرویی تحمیل نشود و تلاش خواهیم کرد با حفظ پست‌های موجود نسبت به این کار اقدام کنیم.

شهردار زنجان همچنین در ارتباط با مرز تعیین شده برای شهرداری منطقه ۴ نیز گفت: بخش عمده شهرداری منطقه ۴ شامل پونک و گلشهر خواهد بود اما مرز سه منطقه دیگر تغییر می‌کند.

وی افزود: در تغییر مرزها بخش‌هایی از منطقه ۳ به منطقه 2 الحاق خواهد شد و بخشی از منطقه یک نیز جدا شده و به منطقه ۴ اضافه می‌شود.

معصومی با اشاره به مزایای چهار منطقه‌ای شدن شهر زنجان گفت: چهار منطقه‌ای شدن موجب توزیع عادلانه خدمات در سطح شهر می‌شود.

شهردار زنجان ادامه داد: نظارت و مراقبت در سطح شهر، روان‌تر شدن سیستم‌های اداری و بروکراسی اداری، ارتقای جایگاه ویژه شهرداری در بین شهردار‌ی‌های دیگر، کمک به افزایش رتبه‌بندی‌ها و کمک به اخذ تسهیلات دولتی از دیگر اتفاقات مثبتی است که در نتیجه چهار منطقه‌ای شدن شهر زنجان رخ می‌‌دهد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول