اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اقدامات فرهنگی زندان‌ها باید نوآوری شود

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: برای رسیدن به نتایج و تأثیرگذاری بیشتر، نیازمند یک نوآوری در برنامه‌های فرهنگی استان هستیم.

اقدامات فرهنگی زندان‌ها باید نوآوری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام  اسماعیل صادقی نیارکی ظهر امروز در دیدار با مدیر کل فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌های کشور اظهار کرد: استان زنجان در راستای اجرای سیاست‌های قوه قضاییه در حوزه استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس و پابند الکترونیکی توفیقات بسیار خوبی داشته است و این امر باید با قوت بیشتر ادامه پیدا کند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه با تلاش مدیرکل زندان‌های استان اقدامات خوب و موثری در حوزه  فرهنگی و مذهبی انجام شده است، تصریح کرد: با همه این اقدامات برای رسیدن به نتایج و تأثیرگذاری بیشتر،  نیازمند یک نوآوری در برنامه‌های فرهنگی استان  هستیم. 

وی با اشاره به اینکه ممکن است، آثار کارهای فرهنگی زمان‌بر باشد، اما اگر هم این کارها حتی در اصلاح یک زندانی تأثیر گذاشته باشد ارزشمند است، افزود: البته کارهای فرهنگی مانند برخی کارهای دیگر سختی‌های خاص خودش را دارد، با این حال باید با جدیت در کارها امیدوار به خروجی مثبت اقدامات بود.

صادقی‌نیارکی حضور مسؤولین قضایی به ویژه قضات در زندان و پیگیری امورات زندانیان را از برنامه‌های مدون و اثرگذار استان برشمرد و افزود: در این راستا دستوراتی برای همه قضات در پیگیری آمار زندانیان به صورت روزانه داده شده تا بتوانیم در کاهش جمعیت کیفری زندانیان  به نتایج خوبی برسیم.

در این دیدار همچنین حجت‌الاسلام رضا رستمی مدیر کل فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌ها ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات بسیار خوب رئیس کل دادگستری استان در استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس، پابند الکترونیکی و همچنین بازدید از زندان‌های استان برای رسیدگی به مشکلات زندانیان گفت: با این اقدامات موثر در استان شاهد کاهش جمعیت کیفری زندانیان و همچنین ورودی زندانیان به زندان‌های استان هستیم.

انتهای پیام/73005/ق/20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول