اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اعلام ترکیب هیات داوران جشنواره تئاتر لرستان

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ترکیب هیات داوران سی و یکمین جشنواره تئاتر استان لرستان را معرفی کرد.

اعلام ترکیب هیات داوران جشنواره تئاتر لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، فرید رحمتی با اشاره به اینکه در ترکیب هیات داوران جشنواره امسال از ظرفیت هنرمندان شاخص استان بهره جسته‌ایم، گفت: پس از بررسی‌های صورت گرفته و رایزنی با گزینه‌های مختلف، ترکیب هیات داوران سی و یکمین جشنواره تئاتر استان با حضور چهره‌های مطرح لرستانی بسته شد.

وی افزود: بر همین اساس داوری آثار راه یافته به سی و یکمین جشنواره تئاتر استان لرستان بر عهده اساتید ارجمند بهزاد فراهانی، شهرام گیل آبادی و غلامحسین شاه علی خواهد بود و نصرت الله مسعودی نیز به عنوان ناظر، هیات داوران را همراهی خواهد کرد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت هنرمندان شاخص استان که در تهران مشغول به فعالیت هستند، می‌تواند زمینه انتقال دانش و تجربیات این اساتید و هنرمندان شاخص به شرکت کنندگان در جشنواره را فراهم نماید.

سی و یکمین جشنواره تئاتر لرستان طی روزهای ۲۲ و ۲۳ آبان ماه سال جاری به میزبانی شهرستان الیگودرز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول