اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۶ هزار و ۴۷۶ حلقه چاه غیرمجاز در همدان فعال است

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان با بیان اینکه اجرای طرح صیانت از منابع آب استان همت همگانی را می طلبد گفت: ۶ هزار و ۴۷۶ حلقه چاه غیرمجاز در استان فعال است.

۶ هزار و ۴۷۶ حلقه چاه غیرمجاز در همدان فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مهدی الماسی ظهر امروز در نشست تخصصی کارشناسان حوزه امنیتی و انتظامی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح صیانت از منابع آب استان همدان مشارکت در اجرای مطلوب طرح زمینه دستیابی به اهداف پیش‌بینی شده را فراهم می‌کند.

وی گفت: با اقدامات صورت گرفته در حوزه امنیتی و انتظامی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان، پرونده‌های چاه‌های غیرمجاز منجر به اجرا شدند که در همین راستا در سال ۹۷ تعداد ۷۴۶ حلقه چاه غیرمجاز پر و مسلوب‌المنفعه شد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان تعداد چاه‌های غیر مجاز فعال در استان را ۶ هزار و ۴۷۶ حلقه اعلام کرد و خواستار اقدامات موثر دستگاه‌های مرتبط در صیانت از منابع آب شد.

وی در پایان سخنانش گفت: اجرای طرح صیانت از منابع آب استان همدان از سه سال اخیر به طور جد در حال اجراست که باید نسبت به این مقوله مهم حساس بود.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول