اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

خرم‌‎دره در اقلیم یک گازی قرار گرفت

مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان گفت: با پیگیری‌های انجام شده، شهرستان خرم‌دره در اقلیم یک قرار گرفته است.

خرم‌‎دره در اقلیم یک گازی قرار گرفت

نادر رابطی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به کاهش دمای هوای استان در چند روز گذشته مصرف گاز به 8 میلیون متر مکعب رسیده است.

مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه از کل مصرف گاز استان 2 میلیون و 500 هزار متر مکعب مربوط به نیروگاه است، گفت: همچنین مصرف گاز خانگی نیز حدود 6 میلیون متر مکعب است.

وی با اشاره به اینکه قبل از فرا رسیدن فصل سرما عملیات گازرسانی به تعدادی از روستاهای استان انجام شد، تصریح کرد: در برخی از مناطق روستایی نیز در حال نصب انشعاب در روستاها هستیم که در نهایت پروسه نصب انشعاب حدود چهار ماه طول می‌کشد.

رابطی در ادامه بهره‌مندی 100 درصد خانوارهای شهری استان زنجان را از دیگر خدمات ارائه شده توسط خادمان نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم شریف استان اعلام کرد و گفت: همچنین درصد برخورداری خانوارهای شهری و روستایی استان زنجان از نعمت گاز طبیعی، در مجموع 94.4 درصد خانوارهای استان است.

مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان تعداد کل روستاهای استان را 910 روستا اعلام و تصریح کرد: به همت کارکنان خدوم گاز زنجان در حال حاضر 131 روستا در دست طراحی و 48 روستا در دست اجرا است که با تامین اعتبارات لازم، ضریب نفوذ گاز طبیعی روستایی استان زنجان تا پایان امسال به بیش از 91 درصد می‌رسد.

وی بهره‌مندی همه 11 شهرک صنعتی استان، دو ناحیه صنعتی ایجرود و طارم و سه محور صنعتی ذاکر -بناب، روی و نورین از گاز طبیعی، گازرسانی به صنایع عمده استان و بهره‌برداری کامل از 40 جایگاه CNG در استان را از دیگر خدمات ارائه شده به مشترکین در استان زنجان اعلام کرد.

رابطی همچنین از پیگیری انجام شده برای تغییر اقلیم شهرستان خرم‌دره خبر داد و گفت: اخیرا اقلیم این شهرستان به اقلیم یک تغییر یافته است.

گفتنی است، در حال حاضر تعداد کل مصرف کنندگان گاز طبیعی در استان را 337 هزار و 372 مشترک است.

هم اکنون 229 هزار و 302 مشترک به بخش خانگی شهری، 83 هزار و 788 مشترک به بخش خانگی روستایی، 23 هزار و 65 مصرف کننده تجاری و یک هزار و 217 مصرف کننده صنعتی اختصاص دارد.

انتهای پیام/73005/ق/30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول