اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

رضایتمندی مردم از امنیت خوب در مناطق زلزله‌زده /تسهیل در عبور و مرور ماشین‌آلات آواربرداری

معاون هماهنگ‌کننده ناجا در بازدید از مناطق زلزله‌زده استان گفت: امنیت خوبی در این مناطق برقرار شده و مهم‌ترین وظیفه پلیس الان تسهیل در عبور و مرور وسایط نقلیه جهت سرعت بخشی به آواربرداری است.

رضایتمندی مردم از امنیت خوب در مناطق زلزله‌زده /تسهیل در عبور و مرور ماشین‌آلات آواربرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدعلی نوری‌نژاد در بازدید از مناطق زلزله‌زده استان، ضمن تبریک هفته وحدت و ابراز همدردی و دلجویی از آسیب‌دیدگان زلزله اخیر در استان آذربایجان‌شرقی و ابلاغ پیام تسلیت و همدردی فرمانده ناجا با خانواده‌های جان‌باختگان و مصدومان این حادثه، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای ارائه هرگونه خدمات مطلوب امنیتی، انتظامی، ترافیکی و امدادی در مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان‌شرقی پیش‌بینی و اجرایی شده است.

وی تأکید کرد: علاوه بر اینکه تأمین نظم و امنیت در مناطق آسیب‌دیده از زلزله را به‌عنوان یک اولویت جدی دنبال و عملیاتی می‌کنیم، با بسیج و اعزام نیرو، گسیل امکانات و تجهیزات لازم از همه رده‌ها و پلیس‌های تخصصی اعم از مرزبانی، یگان ویژه، معاونت مهندسی، آماد و پشتیبانی، معاونت بهداد و ... در کنار هموطنان عزیزمان هستیم.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد:در بازدیدی که از روستای "ورنکش" داشتیم و برابر مشاهدات عینی و صحبت‌های اهالی روستا رضایتمندی مردم از حضور نیروهای پلیس و برقراری امنیت در این مناطق مشهود بوده و خود مردم اذعان داشتند که نیروهای پلیس حدود 17 دقیقه پس از وقوع زلزله در محل حضور داشتند.

 وی با اشاره به آمادگی و توانمندی پلیس‌های تخصصی برای امدادرسانی و برقراری نظم و امنیت در مناطق زلزله‌زده افزود: با توجه به شروع آواربرداری در این مناطق اولویت اصلی پلیس در حال حاضر تسهیل در عبور و مرور و سرعت بخشیدن به آواربرداری است.

نوری نژاد تصریح کرد: از همان دقایق اولیه وقوع زلزله، سبزپوشان ناجا با حضور در مناطق زلزله‌زده شهرستان‌های میانه و سراب ضمن تلاش برای تأمین و برقراری نظم و امنیت، اقدامات لازم را برای سرعت بخشی به خدمات‌دهی، امدادرسانی و رسیدگی به هموطنان آسیب‌دیده را آغاز کرده و این روند تا بازگشت شرایط به حالت عادی ادامه خواهد داشت.

معاون هماهنگ‌کننده ناجا در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور کارکنان پلیس استان در اولین دقایق بعد از وقوع زمین لرزه در مناطق زلزله‌زده، یادآور شد: نیروی انتظامی یاور و مددکار مردم زلزله‌زده بوده و این اقدامات پلیس در راستای افزایش رضایتمندی مردم و ارتقاء سرمایه اجتماعی پلیس در جامعه است.

گفتنی است، سردار نوری نژاد پس از بازدید از مناطق زلزله‌زده در جلسه مدیریت بحران شهرستان نیز شرکت و دستورات لازم در ارائه خدمات امنیتی، انتظامی، ترافیکی و امدادی در مناطق زلزله‌زده را صادر کرد.

انتهای پیام/60002/س/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول