اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اعزام 175 دانش آموز دختر بیجاری به مناطق عملیاتی غرب کشور

جانشین فرمانده سپاه بیجار گفت: 175 دانش آموز دختر در قالب کاروان راهیان نور به مدت 3 روز به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

اعزام 175 دانش آموز دختر بیجاری به مناطق عملیاتی غرب کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حسین رجب پور در جریان بدرقه دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی غرب کشور با اشاره به اهداف این گونه اردوها در قالب اردوهای راهیان نور عنوان کرد: تجدید میثاق با شهدا و آشنایی دانش‌آموزان با اهداف شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی، آشنایی با دوران دفاع مقدس و اهداف آن، تقویت و حفظ روحیه ایثار و شهادت‌طلبی میان دانش‌آموزان از اهداف این اردوها است.

جانشین فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه آشنایی دانش آموزان با شهدا و پیروی از سیره و روش زندگی شهدا از مهمترین اهداف اردوهای راهیان نور است گفت: تمام تلاش دشمنان گرفتن روحیه شهادت‌طلبی و دور کردن آنان از شهدا و اهداف ولایشان است که ما با برگزاری این اردوها دشمن را از رسیدن به اهداف شومش ناامید خواهیم کرد.

وی با عنوان اینکه راهیان نور بستری مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است افزود: مطالعه وصیت نامه شهدا و عمل به این وصایا می‌تواند غیرت دینی و انقلابی دانش‌آموزان را بیش از پیش تقویت کند.

رجب پور اعزام اردوهای راهیان نور را از جمله برنامه‌های فرهنگی مهم عنوان کرد و گفت: راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی زود بازده است و باید آن را با قدرت ادامه دهیم.

وی اظهار کرد:  تعداد 175 دانش آموز دختر در قالب کاروان راهیان نور به مدت 3 روز از یادمانهای عملیاتی سنندج و مریوان بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/75/2330

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول