اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ارتقاء امنیت شبکه و افزایش پهنای باند اینترنت در بروجرد

مدیر مخابرات بروجرد گفت: انجام اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته منجر به ارتقاء امنیت شبکه مخابرات در این شهرستان شده است.

ارتقاء امنیت شبکه و افزایش پهنای باند اینترنت در بروجرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، اکبر شیخی ظهر امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل این شهرستان اظهار کرد: پشتیبانی سیستم‌های مدیریت نیرو و ارتقاء میزان پایداری آن‌ها از اقدامات صورت گرفته در حوزه پدافند غیرعامل است.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در حوزه پشتیبانی سیستم‌های تغذیه، ارتقاء میران پایداری و ایجاد سیستم‌های اعلام حریق و تجهیز مکان‌های فنی به این سیستم‌ها و افزایش امنیت شبکه مخابرات صورت گرفته است.

مدیر مخابرات بروجرد از ایجاد مسیر سوم فیبر پشتیبان بروجرد به خرم‌آباد خبر و ادامه داد: با ایجاد این مسیر در صورت آسیب‌دیدگی مسیرهای دیگر می‌توان ارتباط را پوشش داد.

شیخی بیان کرد: تبدیل سیم‌کارت‌های روستایی به سیستم‌های موبایل با هدف پایداری خطوط و ارتقاء و افزایش پهنای باند اینترنت شهرستان بروجرد به پهنای ۱۰ گیگابایت از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: با بررسی نقاط ضعف و مشکلات موجود در حوزه مخابرات به دنبال رفع آن‌ها و افزایش پایداری شبکه مخابرات هستیم.

مدیر مخابرات بروجرد از انجام اقدامات پیشگیرانه به عنوان یکی از چارچوب‌های کاری در حوزه پدافند غیرعامل یاد و تصریح کرد: سرعت عمل و کاهش صدمات و خسارات احتمالی به شبکه مخابرات اولویت‌های دیگر هستند.

شیخی با اشاره به همترازی مجموعه مخابرات شهرستان بروجرد با مرکز استان لرستان گفت: بر این اساس علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود، ارتباطات و فناوری شهرستان‌های دورود، ازنا و الیگودرز از نظر مباحث فنی را تحت پوشش قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/۸۵۰۱۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول