اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

کبدی جوانان جهان| با آمادگی کامل در مقابل ترکمنستان به پیروزی دست خواهیم یافت

یکی از بازیکنان تیم ملی کبدی ایران پیش بینی کرد به دلیل روحیه خوب و آمادگی بالا در مقابل ترکمنستان پیروز خواهیم شد.

کبدی جوانان جهان| با آمادگی کامل در مقابل ترکمنستان به پیروزی دست خواهیم یافت

رضا میرباقری یکی از بازیکنان تیم ملی کبدی ایران نیز در مصاحبه با خبرنگار فارس در کیش، با بیان اینکه از استان خوزستان و شهر اندیمشک در تیم ملی کشورمان حضور یافته است اظهار داشت: مدت 3 سال است که ورزش خود را از کشتی به کبدی تغییر داده‌ام.

وی در تشریح این تغییر رشته افزود: کبدی را رشته مورد علاقه خود می‌دانم.

میرباقری در رابطه با کیفیت این دوره از مسابقات گفت: مسابقات جهانی کبدی جوانان برای نخستین بار است که برگزار می‌شود و از سطح کیفی خوبی برخوردار است.

وی افزود: وجود هند در این دوره از مسابقات می‌توانست هیجان، کیفیت و جذابیت مسابقات، را بالا ببرد که متاسفانه هند در این دوره از بازی‌ها شرکت نکرده است.

میرباقری با اشاره به اینکه در غیاب هند پس از ایران که یکی از قدرت های این ورزش محسوب می‌شود گفت: پاکستان، کنیا و سریلانکا در رشته کبدی تیم های قدرتمندی هستند.

وی حضور در کیش را مثبت ارزیابی کرد و افزود: کیش شهری زیبا با جذابیت های خاص تفریحی و امکانات مناسب ورزشی و شهری است. این جزیره زیبا در این فصل دارای آب و هوای خوب و شرایط مساعد برای برگزاری این دوره از مسابقات است.

این بازیکن تیم ملی کبدی با تقدیر از تلاش های فدراسیون کبدی در برگزاری اردوهای مختلف از دی ماه سال گذشته تا پیش از مسابقات و مربیان تیم ملی کبدی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: از دی ماه سال گذشته ۱۴ اردو برگزار شد که اولین آن در اهواز بود و اردوی آخر پیش از مسابقات جهانی در شازند اراک برگزار شد.

وی با اشاره به آمادگی کامل و روحیه بالای تیم در این دوره از مسابقات افزود: با آمادگی کامل و روحیه خوب در مقابل تیم ترکمنستان به پیروزی دست خواهیم یافت زیرا تیم ترکمنستان نسبت به تیم تایلند نیز از سطح پایین تری برخوردار است و مطمئنا با اختلاف خوبی از سد این تیم می‌گذریم.

نخستین دوره مسابقات بین المللی کبدی جوانان جهان با شرکت ۱۳ کشور در جزیره کیش در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول