اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

راه‌اندازی قرارگاه دائمی حجاب و عفاف در استان سمنان

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه و کارگروه دائمی حجاب و عفاف در استان سمنان، این امر را از مهم‌ترین فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه عفاف و حجاب دانست.

راه‌اندازی قرارگاه دائمی حجاب و عفاف در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان، سرهنگ حمید دامغانی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده در راستای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر طی ماه‌های گذشته از طریق گروه‌های تذکر لسانی اقشار مختلف و استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اظهار کرد: با تحولات اخیر در بدنه ستاد امر به معروف و فعال شدن معاونت‌های جدید این ستاد در آینده نزدیک، شاهد تحولات مطلوبی در فعالیت‌های ستاد استانی خواهیم بود.

وی با تأکید بر دغدغه‌های به‌حق ائمه جمعه، علما، متدینان و اقشار مختلف در زمینه آسیب‌های حوزه حجاب و عفاف خاطرنشان کرد: فعالیت‌های مؤثری طی ماه‌های گذشته در این زمینه هم در بخش آموزشی و بصیرتی و هم فعالیت‌های تبلیغی از سوی ستادهای شهرستانی انجام‌شده است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان افزود: لازمه تحقق رویکرد مطالبه گری، مشارکت همه اقشار جامعه است که باید بسترها و ظرفیت‌های آن ایجاد شود.

دامغانی اولویت‌های برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر را بهبود وضع جامعه ازجمله حجاب و عفاف، مسائل اقتصادی و اشتغال عنوان کرد و به چاپ بیش از ۵۰۰ تابلو با مضامین قوانین، برکات، لازمه‌ها و پیام‌های مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر برای نصب در ادارات، نهادها و اماکن عمومی و بازنگری شوراهای امر به معروف و نهی از منکر نیمه فعال ادارات را از دیگر فعالیت‌های این ستاد طی ماه‌های گذشته برشمرد.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول