اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

سرپوش گذاشتن کانال‌های آب اقدام درستی نیست

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: سرپوش گذاشتن کانال‌های آب اقدام درستی نیست زیرا انجام این مهم بوی بد و تعداد موش‌های گربه‌نما را در سطح شهر قزوین افزایش خواهد داد.

سرپوش گذاشتن کانال‌های آب اقدام درستی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، زهرا یوسفی امشب در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این سالن برگزار شد، از سرپوش گذاشتن کانال‌های آب انتقاد کرد و گفت: انجام این مهم بوی بد و تعداد موش‌های گربه‌نما را در سطح شهر قزوین افزایش خواهد داد.

وی ابراز کرد: از مسؤول سازمان پسماند شهرداری قزوین انتظار می‌رود که نسبت به دیگران با سرپوش گذاشتن کانال‌های آب به سرعت مخالفت کند و جلوی این کار را بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با تاکید بر تفکیک زباله تر از خشک در مبدا بیان کرد: باید آموزش‌های شهروندان در انجام این تفکیک جدی گرفته شود تا این مهم به درستی صورت گیرد.

یوسفی با بیان اینکه مسیرهای داخل شهر قزوین لایروبی می‌شود ولی در بالادست و پایین دست هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد، خاطرنشان کرد: تحقق چنین کاری بی‌فایده است و باید مسؤولان مجموعه مدیریت شهری اقدامات لازم را در لایروبی همزمان انجام دهند تا نتایج بهتری حاصل شود.

در ادامه این جلسه سیده منیره قوامی گفت: سرپوش گذاشتن کانال‌های آب از جمله در بلوار اقدام درستی نیست زیرا مشکلاتی را برای شهر قزوین ایجاد خواهد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: باید از کانال‌های آب برای زیبایی‌های بصری شهر استفاده کرد به همین دلیل می‌طلبد مسؤولان طرح‌های زیبایی را در این کانال‌ها اجرا کنند.

 

کمبود تجهیزات در مهار سیلاب

در ادامه جلسه فوق حکمت‌اله داودی اظهار کرد: طی بارندگی‌های اخیر مشکلاتی در شهر قزوین به وجود آمد که باید مسؤولان مجموعه مدیریت شهری با هدف پیشگیری از این مشکلات برنامه‌ریزی دقیقی کنند.

وی اضافه کرد: باید در مسیرهایی که با مشکل مواجه بودیم نقاط قوت و ضعف مشخص شود و همچنین طی 2 ماه نهرها، جوی‌ها و پل‌ها لایروبی گردد تا از بروز حوادث و خسارت هنگام بارندگی در آینده جلوگیری به عمل آید.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: در مهار سیلاب با کمبود تجهیزات و ماشین‌آلات روبرو هستیم که باید این مشکل با تامین اعتبارات لازم برطرف شود.

 

 

انتهای پیام/77009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول