اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

وزارت راه‌و‌شهرسازی، متولی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی لرستان/مشاور وزیر: جزئیات پروژه‌ها را به ما اعلام نکرده‌اند

مشاور وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این وزارت خانه متولی انجام پروژه‌های اقتصاد مقاومتی لرستان شده است، گفت: تا کنون جزئیات پروژه‌ها به ما اعلام نشده است.

وزارت راه‌و‌شهرسازی، متولی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی لرستان/مشاور وزیر: جزئیات پروژه‌ها را به ما اعلام نکرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی باقری صبح امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی از نیمه مهر ماه امسال به عنوان مسئول رسیدگی به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان لرستان انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه بایستی در  پروژه‌های اقتصاد مقاومتی لرستان تغیرات ایجاد شود، افزود: با قرار دادن پروژه‌های محوری راهسازی  در ردیف طرح‌های اقتصاد مقاومتی می‌توان  آن‌ها را تکمیل کرد برای آنها گرفت برای نمونه یکی از راه‌های حل مشکل پروژه راه‌آهن دورود به خرم‌آباد همین موضوع  است.

 مشاور وزیر راه و شهرسازی بیان کرد:متاسفانه تا به امروز جزئیات پروژه‌های اقتصاد مقاومتی لرستان به وزارت راه و شهرسازی ارسال نشده است.

باقری با اشاره به اینکه سازمان برنامه و بودجه استان باید پروژه‌های راه و شهرسازی که بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند را جز طرح‌های اقتصاد مقاومتی لرستان قرار دهد، تصریح کرد: در حوزه پروژه‌های اقتصادی مقاومتی بایستی از ظرفیت علمی اساتید دانشگاه و دانشجویان استفاده کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول