اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اصلاح و بهینه‌سازی فیدر برق سرکویر در منطقه طرود

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود گفت: در قالب رزمایش خدمت متعالی و با هدف کاهش خاموشی‌های ناخواسته فیدر سرکویر، عملیات اصلاح و بهینه‌سازی شبکه 20 کیلوولت منطقه طرود انجام شد.

اصلاح و بهینه‌سازی فیدر برق سرکویر در منطقه طرود

جمال فرخ‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود اظهار کرد: با هدف کاهش خاموشی‌های ناخواسته فیدر برق سرکویر، عملیات اصلاح و بهینه‌سازی شبکه ۲۰ کیلوولت منطقه دهستان طرود شهرستان شاهرود انجام شد.

وی افزود: در قالب رزمایش خدمت متعالی و با حضور ۴۵ نفر از استادکاران، سیمبانان و اکیپ اتفاقات و نیروهای پشتیبانی برق شاهرود، دامغان و بسطام، این طرح جهادی ضربتی به انجام رسیده است.

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود با اشاره به این‌که در این رزمایش، ۲۰ هزار متر شبکه فشار متوسط فیدر سرکویر سرویس و آچارکشی شده است، افزود: اصلاح ارتباط و تعویض ۲۱ کلمپ، نصب ۴۹ عدد مقره و ۶۳ میله مقره و دایر کردن ۱۳ عدد کنسول، بازدید و آچارکشی ۲۰۰ اصله پایه و ۶۰۰ مورد اصلی شبکه و نصب یک دستگاه قطع کننده خطوط برق‌رسانی سکسیونر توسط اکیپ‌های فنی و تخصصی عملیاتی شده است.

فرخ‌زاده اضافه کرد: در این برنامه، هشت اکیپ با بهره‌گیری از هفت خودروی عملیاتی و یک دستگاه جرثقیل و با حجم کاری ۳۶۰ نفرساعت، کلیه اقدامات موردنظر را به اجرا درآورده‌اند.

وی تصریح کرد: این رزمایش ظرف هشت ساعت انجام‌ شده و چنانچه فعالیت‌های موردنظر توسط یک اکیپ و طبق روال عادی صورت پذیرد، حدود ۱۲ روز کاری فرصت نیاز دارد و با تجمیع امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی، در کمترین زمان ممکن، سناریوی برنامه‌ریزی‌شده اجرایی شده و رضایت‌مندی مشترکان را در برخواهد داشت.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول