اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کشف 31 هزار لیتر نفت‌گاز قاچاق در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف 31 هزار لیتر نفت‌گاز قاچاق در زنجان خبر داد و گفت: ارزش این محموله ۲ میلیارد ریال است و پرونده در شعبه ویژه تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.

کشف 31 هزار لیتر نفت‌گاز قاچاق در زنجان

مرتضی ممیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از کشف محموله قاچاق بزرگ سوختی در زنجان خبر داد و اظهار کرد: این محموله شامل ۳۱ هزار لیتر نفت‌گاز قاچاق بود که از  یک خودروی تریلی شرکتی کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه این محموله در شهرستان زنجان توقیف شده است و یک نفر متهم دارد، افزود: ارزش این محموله ۲ میلیارد ریال است و پرونده در شعبه ویژه تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.

وی از افزایش پرونده‌های مربوط به سوخت قاچاق خبر داد و گفت: تقریبا میزان این پرونده‌ها نسبت به سال قبل دو برابر شده است.

ممیزی همچنین از افزایش پرونده‌های رسیده به تعزیرات حکومتی در حوزه سیگار قاچاق خبر داد و اضافه کرد: امسال ۶۴ پرونده سیگار قاچاق به شعب این اداره کل وارد شد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲۰ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان افزود: در جدیدترین کشف صورت گرفته در زنجان، از یک دستگاه خودروی اتوبوس مسافربری مقادیری پوشاک و تعداد ۳۵۳ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: شعبه مربوطه عامل قاچاق را علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به نفع دولت، به پرداخت جریمه نقدی به مبلغ ۹۲۸ میلیون ریال محکوم کرد.

ممیزی در ادامه به کل پرونده‌های رسیدگی شده در تعزیرات حکومتی اشاره کرد و گفت: امسال ۳ هزار و ۸۵۷ فقره پرونده در شعب تعزیرات حکومتی استان زنجان ثبت و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان ادامه داد: بر اساس آرای صادره متخلفان به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر ۲۸۹ میلیارد ریال محکوم شدند. 

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول