اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

امنیت پایدار امروز ما ناشی از وحدت است

فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه نیروی زمینی سپاه گفت: باید دانست وحدت در سایه خدمت شکل می‌گیرد همه علمای شیعه به دنبال این هستند که در سایه وحدت، خدمت خالصانه به مردم صورت بگیرد و هر زمانی که وحدت و خدمت صورت گرفت امنیت پایدار شکل می‌گیرد اگر امروز عزیزان ما معتقدند از امنیت پایدار برخورداریم به دلیل وجود وحدت است.

امنیت پایدار امروز ما ناشی از وحدت است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار سید حسن مرتضوی صبح امروز در همایش پیامبر رحمت محور تمدن نوین اسلامی که در تالار این هیثم دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار کرد: خدا را سپاس‌گزاریم که نظام مقدس ما نشاءت گرفته از ارزش‌های والای اسلام در شرایطی به سر می‌برد که قلوب همه مسلمین و آزادی خواهان را تسخیر کرده است و همه این موفقیت‌ها امروز ناشی از کلام روحانی و معنوی امام راحل است که نگاه به وحدت را نه به‌عنوان تاکتیک که به‌عنوان راهبرد اساسی در جهان اسلام معنا کردند و امروز اگر شاهد سربلندی نظام اسلامی هستیم به این دلیل است.

فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه نیروی زمینی سپاه گفت: خدا را سپاس‌گزاریم که امروز ما را به نقطه بازدارنده رسانده که هیچ دشمنی جرئت تعدی به کشور ما را ندارد.

وی افزود: امروز در شرایطی هستیم که فنّاوری‌های برتر مغلوب اراده برتر ما است و امروز زیر چتر وحدت و ولایت و هدایت‌های اوالامر در امنیت کامل به سر می‌بریم و اگر هم گاهی ندایی خلاف این ارزش‌ها برمی‌آید به دلیل وحدت شکل‌گرفته در جامعه در کوتاه زمانی در نطفه خفه می‌شود.

سردار مرتضوی بیان کرد: عزیزان اهل سنت و تشیع، در موضوع ولایت از نگاه واحدی برخوردار هستند و همان‌طور که اهل سنت اولی الامر را فصل خطاب می‌دانند ما نیز از  اولی الامر اطاعت می‌کنیم.

فرمانده قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه بیان کرد: امروز اصلی‌ترین کار اطاعت از اوالامر است تا در گام دوم با خودسازی و جامعه پردازی در جامعه شرایط جهان را برای تشکیل تمدن نوین اسلامی ایجاد کنیم باید موضوع ولایت برای همه مردم توسط شما تبیین شود.

وی خاطرنشان کرد: محور وحدت محور اصلی است و همه بزرگان باید نقش‌آفرینی کنند که این تمدن جهان تشکیل شود و همه از حلاوت آن لذت و بهره ببرند.

سردار مرتضوی یادآور شد: اگر هرساله علمای بزرگ و بصیر سنت و تشیع در جهت خنثی‌سازی نقشه‌های شوم دشمن تلاش می‌کنند و اگر دشمن گاهی در لباس روحانی شیعه و اهل سنت حاضر می‌شود، با هوشمندی جامعه روبه‌رو می‌شود و می‌بینیم همه در برابر دشمن واحد متحد هستند.

فرمانده قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه متذکر شد: امروز اصلی‌ترین کار، راه‌های شناخت دشمنان در فریقین است چراکه می‌بینیم بیش از 70 مرکز شیعه شناسی تشکیل می‌شود، راه‌های تأثیرگذاری را مطالعه می‌کنند تا بتوانند در نقطه مقابل کاری را از پیش ببرند بنابراین اگر امروز این جمع گرد هم جمع می‌شوند باید این هوشمندی را به جامعه منتقل کنند که هیچ‌کس دست‌خوش دشمنان نشود.

وی با اشاره به برپایی نشست‌های نخبگانی و علمایی وحدت‌آفرین، تصریح کرد: هرجایی که ما این نشست علمایی را داشتیم در آن میدان و استان ایجاد شکاف وجود نداشت و هرازگاهی که دشمن تلاشی می‌کرد، خنثی می‌شد.

سردار مرتضوی اذعان کرد: وحدت عملی این است که بر پایه وحدت اقترانی همه عوامل خود متمرکز شویم و از وحدت افتراقی، دوری‌کنیم.

فرمانده قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه گفت: امروز در جهان اسلام به بزرگی سواحل مدیترانه تا اعماق اقیانوس هند، در حال تبدیل‌شدن به امت واحده هستند، وقتی آیت‌الله سیستانی می‌فرماید برادران اهل سنت جان ما هستند این حجت را بر همه تمام می‌کند.

وی متذکر شد: امروز دشمنان حرکت‌های افراطی را در اقصی نقاط جهان علیه ما رقم می‌زنند اما به‌واسطه هوشمندی نیروهای ما کاری از پیش نمی‌برند.

سردار مرتضوی خاطرنشان کرد: ما امروز در آستانه دهمین سالگرد سید وحدت یعنی شهید نورعلی شوشتری هستیم که با این اقدام او پایه‌های وحدت مستحکم‌تر شد، اگر بنا است خدمت فراهم شود بر پایه وحدت است.

فرمانده قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه گفت: شهید شوشتری آرزویش این بود که وحدت در جامعه به باردهی برسد، باید دانست وحدت در سایه خدمت شکل می‌گیرد همه علمای شیعه به دنبال این هستند که در سایه وحدت، خدمت خالصانه به مردم صورت بگیرد و هر زمانی که وحدت و خدمت صورت گرفت امنیت پایدار شکل می‌گیرد اگر امروز عزیزان ما معتقدند از امنیت پایدار برخورداریم به دلیل وجود وحدت است.

انتهای پیام/ 70061

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول