اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

آغاز سی‌و‌سومین کنفرانس وحدت اسلامی/ اراکی: هنر انقلاب اسلامی، تبدیل تهدید به فرصت است

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز از هر زمان دیگری قوی تر است و سیاست های تحریمی دشمن نتوانسته آن را با شکست مواجه کند، گفت: هنر انقلاب اسلامی آن است که از تهدید، فرصت می سازد .

آغاز سی‌و‌سومین کنفرانس وحدت اسلامی/ اراکی: هنر انقلاب اسلامی، تبدیل تهدید به فرصت است

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس، سی و سومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی صبح امروز با حضور حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور، آیت الله اراکی دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی و ۳۵۰ نفر از نخبگان بیش از ۹۰ کشور جهان در سالن اجلاس سران اسلامی آغاز به کرد.

براساس این گزارش، آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی طی سخنرانی خود در مراسم افتتاحیه این کنفرانس اظهارداشت: جبهه مقاومت امروز بیش از هر زمان دیگر تقویت شده است و پیروزی های این جبهه در منطقه بر استحکام و ادامه راه آن شدت بخشیده است.

وی با اشاره به اینکه گسترش و استحکام جبهه وحدت و انزوای جبهه تکفیر از آثار پیروزی جبهه مقاومت بر جبهه سازش است، تصریح کرد: امروز گفتمان وحدت بر تکفیر غلبه یافته است و این گفتمان در جهان غالب شده است.

اراکی ادامه داد: امروز دفاع از مسجد الاقصی بیش از هر زمان دیگری باید از سوی مسلمانان جهان مورد توجه قرار گیرد زیرا تلاش دشمنان در این زمینه بسیار زیاد شده است.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: امیدواریم جمع حاضر در فراخوانی مسلمانان برای دفاع از فلسطین نقش خود را به خوبی ایفا کند و با یکپارچگی جبهه مقاومت، مشت محکمی بر دهان دنبال کنندگان معامله قرن بزنیم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز از هر زمان دیگری قوی تر است و سیاست های تحریمی دشمن نتوانسته آن را با شکست مواجه کند، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی با هدایت های مقام معظم رهبری و سیاست های دولت توانسته است تهدید تحریم را به فرصت تبدیل کند و این هنر انقلاب اسلامی محسوب می شود که از تهدید، فرصت می سازد و در سایه تحریم به خودسازی و استحکام بخش های مختلف خود می پردازد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول