اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اقدام مناسب با شرایط و زمان از ویژگی‌های بسیج است

امام جمعه سلطانیه گفت: اقدام مناسب و به موقع همراه با شناخت شرایط و زمان از ویژگی‌های بسیج است.

اقدام مناسب با شرایط و زمان از ویژگی‌های بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج با تبریک سالروز ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق علیه‌السلام و هفته بسیج اظهار کرد: اقدام مناسب و به موقع همراه با شناخت شرایط و زمان از ویژگی‌های بسیج است.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه بسیج شجره طیبه بوده و رشد و نمو و پویایی از ویژگی این قشر است، افزود: بسیج همچون شجره طیبه پویاست و نظام اسلامی از برکاتش برخوردار می‌شود.

وی با تاکید بر ترویج تفکر و روحیه بسیجی خاطر نشان کرد: هر جا با تفکر و روحیه بسیجی حرکت کرده‌ایم پیروزی‌ها و برتری‌ها از آن ما بوده است.

حسینی‌نسب با بیان اینکه در عرصه سیاسی و دفاعی تفکر و روحیه بسیجی نتایج و ثمرات قابل توجهی داشته، تصریح کرد: اگر در عرصه فرهنگ و اقتصاد نیز همین روحیه وجود داشته باشد مشکلات حل شدنی است.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه هفته بسیج هفته گرامیداشت رشادت‌ها و جانفشانی‌های جوانان عاشق و بی‌ادعا، مخلص و وظیفه شناس است، ادامه داد: مقاومت و ایستادگی از مهمترین شاخصه‌های بسیج است.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور می‌شود، یادآور شد: تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام خمینی(ره) نشانه آینده نگری امام راحل در مورد نیاز کشور به بسیج است.

حسینی‌نسب دربخش دیگری از این جلسه با اشاره به شخصیت پیامبر اسلام و ائمه معصومین گفت: پیامبر اکرم(ص) انسان کاملی است که تبلور و تجلی همه انبیای الهی است و مخلوقی بالاتر از پیامبر اسلام خلق نشده است.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به دوره امامت امام صادق علیه‌السلام، وجود نهضت‌ها و انقلاب‌های فکری را از ویژگی منحصر بفرد دوران امامت امام صادق علیه‌السلام دانست و با بیان اینکه امام ششم با همه افکار و گروه‌های فاسد برخورد می‌کرد، افزود: اقدام به موقع و شناخت و درک صحیح از زمان از اقدامات انبیای الهی و ائمه معصومین بود که از شاخصه‌های یک بسیجی است.

انتهای پیام/73002/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول